Ammeinnlegg

Vaskbare i bambus med PUL-utside. Har kjøpt en pakke engangs fra Änglamark (COOP) som jeg har i backup om vi er trege med vask.
 
Kun Natusan. Har prøvd andre men jeg lekker igjennom dem og de klør :p
 
Var bare Natusan sine jeg likte sist, så har gått for dem denne gangen også.. så blir det ull når det blir kaldere ute [emoji4]
 
Vaskebal ull innlegg
 
Kun ull/silke. Doble når jeg er ute. Brystbetennelsen sitter friskt i minnet :)
 
Bruker libero sine, enkelt og greit fordi de er billige. Og fordi de ikke er pakket enkeltvis. Ble kvalm av all plasten på avent sine. Og jeg er vanligvis ikke så miljøbevisst.
 
Last edited:
Vaskbare i bambus med PUL-utside. Har kjøpt en pakke engangs fra Änglamark (COOP) som jeg har i backup om vi er trege med vask.
Har også sånne :)
Har også 6 stk i bomull og PUL fra imsevimse. Så.. 12 stk å bytte i. Det holder fra vask til vask :)
 
Bruker natusan engangs. Har også i merinoull, lanolin-ull (heter det det, tro?!) Og i bomull, men de sistnevnte er så små at de gidder jeg ikke bruke..
 
Last edited:
Hvor kjøper man natusan? Vanlig dagligvare? Hvor mye koster de i forhold til feks avent?
 
Hvor kjøper man natusan? Vanlig dagligvare? Hvor mye koster de i forhold til feks avent?
Vanlig dagligvare ja. Stor pakke.. natusan kosta 35 på kiwi, libero 27 eller noe i den duren.. iallefall litt billigere med libero.
 
Er det bare meg som opplever at puppene alltid er litt småfuktige med avent sine? Alltid tørr og fin med Medela sine, men de er jo relativt dyre:wideyed:
 
Er det bare meg som opplever at puppene alltid er litt småfuktige med avent sine? Alltid tørr og fin med Medela sine, men de er jo relativt dyre:wideyed:
Blir veldig klam av a vent sine ja. Det samt den enorme mengden innpakning på de gjør at jeg ikke er så veldig fornøyd med de.
 
Back
Topp