Amme BH

Donna

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Hva anbefaler dere? Fant fram en jeg hadde glemt i skapet siden forrige ammeperiode for 4 år siden. Mins den var deilig å bruke, men tok visst feil.. er i uke 26 nå, så blir kanskje annerledes om 3 mnd? :)
 
Bruker en fra Triumph uten spiler. Veldig behagelig :)
 
Har omtrent kun gått rundt i amme-singleter de siste 11 månedene [emoji23]Så kunne sikkert treng litt tips [emoji12]
 
Ammesingleter er veldig fint, og bedre for puppene enn bh. :)
Jeg likte H&M sine topper og bh'er.
Det viktigste er at de ikke har spiler, eller strammer.
 
Vil også si som de andre; start uten spiler i allefall for puppene er nokså ømme da...
 
Fast food bra fra Boob er supergod. Den er myk og behagelig å ha på og gir god støtte. Finnes i str.s-xl. Litt padding gjør at ammeinnlegg ikke ses like godt og den er pen på. Fås hos Barnas hus. Ellers har jeg bestilt en på Ebay som var helt fantastisk! Er 4 år siden, så har dessverre ikke link til selger. Men søkte på «seamless yoga maternity bra» noe i den duren. Good luck! xsmile3
 
Hva anbefaler dere? Fant fram en jeg hadde glemt i skapet siden forrige ammeperiode for 4 år siden. Mins den var deilig å bruke, men tok visst feil.. er i uke 26 nå, så blir kanskje annerledes om 3 mnd? :)
Ammebhene fra Bravada er kjempegode! Bruker dem hele tiden, og de ser ikke slitt ut eller mistet fasong etter X antall vask. Gode og myke, og uten spiler!
 
Back
Topp