Amanda prøver på nr to ❤️

14+4

I helgen var vi på en liten weekend båttur, noe som var skikkelig koselig. Mannen overrasket meg med det på fredag siden vi begge hadde frihelg for en gangs skyld [emoji4]

Formen er litt av og på, har vært veldig fin de siste ukene. Men nå i det siste har jeg merket at jeg blir kvalm/uvel når jeg har spist, og klarer ikke spise så veldig mye. Men ingenting kommer opp igjen heldigvis!

Denne uken er det jordmor time, kanskje hun prøver doppler? Hadde vært spennende.
Også teller jeg ned dagene til OUL! Er så spent. Bare 32 dager igjen nå!

Har også fått svar på alle blodprøver, og de var fine!

Screenshot_20180625-222756_Preglife.jpg
 
14+4

I helgen var vi på en liten weekend båttur, noe som var skikkelig koselig. Mannen overrasket meg med det på fredag siden vi begge hadde frihelg for en gangs skyld [emoji4]

Formen er litt av og på, har vært veldig fin de siste ukene. Men nå i det siste har jeg merket at jeg blir kvalm/uvel når jeg har spist, og klarer ikke spise så veldig mye. Men ingenting kommer opp igjen heldigvis!

Denne uken er det jordmor time, kanskje hun prøver doppler? Hadde vært spennende.
Også teller jeg ned dagene til OUL! Er så spent. Bare 32 dager igjen nå!

Har også fått svar på alle blodprøver, og de var fine!

Vis vedlegget 264340
Spennende [emoji173]️ lykketil!
 
15+1
Syntes fortsatt det er veldig rart at jeg har kommet "så" langt, og at alt er bra. Litt uvirkelig egentlig [emoji173][emoji170]

Var hos jordmor på onsdag og det viser seg at jeg har gått ned ganske mye i vekt! MEN jeg begynte i en ny jobb hvor jeg er mye mer aktiv i starten av graviditeten, og jeg har jo nok og gå på!
Veide 85 når jeg ble gravid og nå veier jeg 73, veldig rart og tenke på. Men tar vel ikke lange tiden får kiloene kommer tilbake, hehe.

Har dager med litt mer energi nå, og det er så deilig.

I dag drar vi til Risør og blir der i helgen, og det skal bli veldig godt [emoji173]

Legger ved et mage bilde, masse luft og fett! Gleder meg til det kommer babymage
GOBFilter20180628160102.jpg
 
15+1
Syntes fortsatt det er veldig rart at jeg har kommet "så" langt, og at alt er bra. Litt uvirkelig egentlig [emoji173][emoji170]

Var hos jordmor på onsdag og det viser seg at jeg har gått ned ganske mye i vekt! MEN jeg begynte i en ny jobb hvor jeg er mye mer aktiv i starten av graviditeten, og jeg har jo nok og gå på!
Veide 85 når jeg ble gravid og nå veier jeg 73, veldig rart og tenke på. Men tar vel ikke lange tiden får kiloene kommer tilbake, hehe.

Har dager med litt mer energi nå, og det er så deilig.

I dag drar vi til Risør og blir der i helgen, og det skal bli veldig godt [emoji173]

Legger ved et mage bilde, masse luft og fett! Gleder meg til det kommer babymage
Vis vedlegget 264867
Det ER baby mage [emoji7][emoji7]
 
Kjempefin mage:)
 
Gratulerer med 15 uker
 
17+0
Det er fortsatt nesten litt urealistisk at jeg har kommet såpass langt, og Gud så glad jeg er for det.

Magen vokser og formen er mye bedre, kjenner jeg har litt mer energi enn tidligere også.

Ingenting nytt som har skjedd, venter fortsatt og er veldig spent på OUL 27 juli!

Ryggen har begynt og småkrangle litt noen dager da, men det overlever jeg.
GOBFilter20180712092748.jpg
 
17+0
Det er fortsatt nesten litt urealistisk at jeg har kommet såpass langt, og Gud så glad jeg er for det.

Magen vokser og formen er mye bedre, kjenner jeg har litt mer energi enn tidligere også.

Ingenting nytt som har skjedd, venter fortsatt og er veldig spent på OUL 27 juli!

Ryggen har begynt og småkrangle litt noen dager da, men det overlever jeg.
Vis vedlegget 266465
Så fin [emoji173]️
 
17+0
Det er fortsatt nesten litt urealistisk at jeg har kommet såpass langt, og Gud så glad jeg er for det.

Magen vokser og formen er mye bedre, kjenner jeg har litt mer energi enn tidligere også.

Ingenting nytt som har skjedd, venter fortsatt og er veldig spent på OUL 27 juli!

Ryggen har begynt og småkrangle litt noen dager da, men det overlever jeg.
Vis vedlegget 266465

Så glad på dine vegne, og herlig å se at folk får det til selv med en tøff start på babydrømmen❤️
 
Gratulerer med 17 uker. det har gått fort
 
18+1
Det er bare 7 dager igjen til OUL!! Herregud tenk det, bare en uke til vi forhåpentligvis får vite kjønn.

Har hatt noen følelser av at det er bobler som sprekker og at det er noe som kiler meg på innsiden av magen, lurer på om dette kan være spark?

Ellers er formen veldig fin, og mannen har funnet guttenavn allerede. Han vil ha Nathaniel hvis det blir gutt, men det får vi nå se på, hehe!
Photo_1532080285994.png
 
Gratulerer med 18 uker og lykke til med OUL til uka.
Høres ut som spark ja
 
Lykke til på OUL[emoji173]️
 
Håper alt gikk bra på OUL
 
Gratulerer med en liten gutt :Heartblue
 
Back
Topp