Amanda prøver på nr to ❤️

Godt alt så bra ut.
Forhold deg til EL-termin du. Har vel totalt sett fått bekreftet den på TUL nå vel? Samme som meg
 
Gratulerer [emoji5][emoji813]️
Liten vits i å flytte på EL-termin før oul setter ny termin egentlig., jeg holder meg til EL-termin til da iallfall.
 
EL - termin blir riktigst da.
Ift å sette termin ved UL er ikke OUL det beste.
Jeg har alltid lært at UL-termin settes sikrest omkring 11-12 uker, mens krølle har lært 7-8 uker.
Uansett er det ikke optimalt sånn det er i Norge, det er bare en mellomting fordi man måtte bli enig om tidspunkt for en UL
 
EL - termin blir riktigst da.
Ift å sette termin ved UL er ikke OUL det beste.
Jeg har alltid lært at UL-termin settes sikrest omkring 11-12 uker, mens krølle har lært 7-8 uker.
Uansett er det ikke optimalt sånn det er i Norge, det er bare en mellomting fordi man måtte bli enig om tidspunkt for en UL

Nei, det stemmer. Men det er uansett oul-termin som blir gjeldende. Så du får ikke så mye igjen for å flytte termin frem og tilbake etter div TUL. De hører ikke på det uansett.

Nesten så jeg forventer å bli satt fram på oul, fikk den så sent at jeg er over 19 uker, da er sikkert mine barn større enn snittet [emoji23]
 
Yey :Heartred:Heartred
 
10+2/ el termin
Tenker det er like greit og forholde seg til el terminen.

Fikk jo bestilt time til første svangerskaps kontroll forige uke, og eneste datoen som var ledig var nå til onsdag, så da tok vi den. Tenker og dra til legen og ta blodprøvene og få helsekort i morgen.

Dagene går veldig bra, fortsatt kun uggen i formen på kveldene.
Og fortsatt veldig mye jobbing om dagen, så når jeg er hjemme ligger jeg kun på sofaen og slapper av. Men sommeren nytes [emoji7] [emoji7] selv om det er forferdelig varmt på jobben, ligger på 34-36 grader INNE!!

Vi har nå fortalt det til min mor og mine søsken, samboeren sin bror og kjæreste og noen nære venner.
 
10+2/ el termin
Tenker det er like greit og forholde seg til el terminen.

Fikk jo bestilt time til første svangerskaps kontroll forige uke, og eneste datoen som var ledig var nå til onsdag, så da tok vi den. Tenker og dra til legen og ta blodprøvene og få helsekort i morgen.

Dagene går veldig bra, fortsatt kun uggen i formen på kveldene.
Og fortsatt veldig mye jobbing om dagen, så når jeg er hjemme ligger jeg kun på sofaen og slapper av. Men sommeren nytes [emoji7] [emoji7] selv om det er forferdelig varmt på jobben, ligger på 34-36 grader INNE!!

Vi har nå fortalt det til min mor og mine søsken, samboeren sin bror og kjæreste og noen nære venner.

Så herlig [emoji7] Hvordan reagerte alle sammen på nyheten? Gleder meg veldig til jeg kan dele en slik nyhet med familien [emoji173]️
 
Godt alt står bra til og koselig å få fortalt.
Ift de nye retningslinjene kan ikke blodprøvene tas før etter fullgåtte 12 uker
 
Nei, jeg husker ikke hvorfor, men det var i hvert fall noe som gjorde at de ikke kunne tas før 12 uker, fikk det forklart en gang
 
Nei, jeg husker ikke hvorfor, men det var i hvert fall noe som gjorde at de ikke kunne tas før 12 uker, fikk det forklart en gang

Tror det er ift. Rh. Status? Hvis jeg ikke husker feil...
 
Nei, jeg husker ikke hvorfor, men det var i hvert fall noe som gjorde at de ikke kunne tas før 12 uker, fikk det forklart en gang

Jeg fikk beskjed om at man skal vente til etter uke 12 ifht antistoffer! At man etter uke 12 kan se om baby produserer antistoffer ellerno! Men er ikke helt sikker[emoji5]
 
11+2
Formen er fin og det nytes. Men merker at energien ikke er helt til stede, Så krysser fingrene for at det blir bedre. Og denne varmen som har vært, herremin. Blir helt slått ut. Igår var det helt forferdelig varmt.

Ultralyd igjen neste torsdag, gleder meg så mye.

Har hatt fri helg nå, og det har vært deilig. Ikke fått gjort så mye mer enn og slappe av og bade. Men det har vært deilig.

Har fått litt "kul" på magen, eller bare oppblåst kanskje [emoji23]

Nå ser vi etter ny leilighet, da vi bare har 1 soverom, og skal på visning på en fin leilighet på torsdag. Blir spennende.
Her ser dere oppblåst mage eller kul [emoji23] [emoji7]
GOBFilter20180604130539.jpg
 
Lykke til med UL og visning.
Gratulerer med 11 uker
 
Hatt skikkelige symptomer på urinveisinfeksjon de siste dagene... Så dro til legen og begynner på disse idag. Håper det går fort over.
Snapchat-1995482059.jpg
 
God bedring, uvi er noe dritt! Men selexid pleier heldigvis å hjelpe fort [emoji1360] Bare husk å ta kuren helt ut. Mange stopper når de føler de er bra igjen, men da er det større sjans for at det kommer raskt tilbake.
 
Back
Topp