Amanda prøver på nr to ❤️

Så bra at tanta endelig kom så du slipper å leve i uvisshet :) Håper syklusen stabiliserer seg nå. Lykke til med ny PP! :)
 
CD1 - 26.09
Idag er det tilbake til gyn og ta endel blodprøver og snakke litt.
Jeg begynte og blø endel igår og regnet med at tr skulle komme som bare Det! Men neida, blødde endel igår og lite i natt og idag. Skjønner meg ikke på dette tullet her.. Hvorfor kunne jeg ikke bare fått positiv test eller skikkelig tr?
Håper ting stabiliserer seg fort for meg nå..

Idag fikk jeg også vite at vi tar over ny leilighet 1 juni 2018, så da passer det jo fint med juli baby:)
 
CD1 - 26.09
Idag er det tilbake til gyn og ta endel blodprøver og snakke litt.
Jeg begynte og blø endel igår og regnet med at tr skulle komme som bare Det! Men neida, blødde endel igår og lite i natt og idag. Skjønner meg ikke på dette tullet her.. Hvorfor kunne jeg ikke bare fått positiv test eller skikkelig tr?
Håper ting stabiliserer seg fort for meg nå..

Idag fikk jeg også vite at vi tar over ny leilighet 1 juni 2018, så da passer det jo fint med juli baby:)
Lykke til hos gyn, og gratulerer med ny leilighet!!
 
Tusen takk! Hvordan går det med deg om dagen?
Går greit :) Fokuserer på å spise sunnere og vektnedgang midt oppi prøvinga :) Fikk max på monitoren i dag så EL er rett rundt hjørnet, og snart er jeg i neste fase - de lange dpo-dagene :)
 
Går greit :) Fokuserer på å spise sunnere og vektnedgang midt oppi prøvinga :) Fikk max på monitoren i dag så EL er rett rundt hjørnet, og snart er jeg i neste fase - de lange dpo-dagene :)
Prøver og ha litt fokus på og spise sunnere jeg også! Men merker jeg sprekker litt innimellom. Får håpe dpo dagene går fort for seg!
 
Prøver og ha litt fokus på og spise sunnere jeg også! Men merker jeg sprekker litt innimellom. Får håpe dpo dagene går fort for seg!
Det er ikke lett. Men det er lov å kose seg også :)
Håper det :)
 
CD2
Hun som skulle ta blodprøver på meg igår klarte ikke få noe blod, sorry meg men hun virket amatør... Så dro tilbake idag tidlig og da fikk jeg tatt blodprøvene. Men jeg er så dårlig Idag, utrolig kvalm, kaldsvetter og er så svimmel..
 
Fikk telefon fra gyn idag om at de blodprøvene hun hadde fått svar på fine, venter fortsatt på svar på flere blodprøver.
Cd 8 idag og lav på monitoren.
c969308ac7b55fe9e7c2990f976b17a2.jpg
6410362fb12067e0e094d83aaec0af6a.jpg
 
Cd10
Kroppen er rar, må tisse hele tiden. Har også ryggsmerter som jeg pleier og ha rett før tr. Veldig rart..
c96d52021340bb0fee860fdda497486c.jpg
0173abc2c8a68732cd3845eb0b66c12f.jpg
 
Igår var el testen nesten positiv på morgen (ligger ved bilde) og positiv på kvelden( glemte og ta bilde). I dag morges var testen negativ igjen. Monitoren er kun på høy, men er min første pp med monitor så kan være jeg ikke får max. Fikk heldigvis tid til litt kos igår kveld. Men jeg har vært litt dårlig de 3 siste dagene og det blir bare værre.. Det ene øret mitt er helt tett og halsen er helt forferdelig i tillegg til litt feber innimellom. Håper ikke dette ødelegger denne pp :(
6b395fcd513ac2d9a4f0839cb2b6464d.jpg
 
Masse lykke til :) spennende dager fremover da :) å god bedring :)
 
Back
Topp