Amanda prøver på nr to ❤️

Jeg ser også strek
 
Igår kom tidlig testene, og tenke og teste idag. Men igår kveld kom tanta stormende!
Godt jeg kjøpte sjokolade igår [emoji16]
 
Æsj da at hun kom. Men godt du har sjokolade i hus :)
 
Godt med sjokolade i hus når det først ble sånn. Vi satser på et litt sent påskeegg da
 
Igår kom tidlig testene, og tenke og teste idag. Men igår kveld kom tanta stormende!
Godt jeg kjøpte sjokolade igår [emoji16]

Godt med sjokolade da ja!
Sender deg en god klem
 
Igår begynte jeg med salvie te og imorgen starter jeg med grapefruitjuice tenker jeg. Aldri prøvd denne teen før, håper den gir el litt tidligere enn CD 20 +

Tr smertene er absolutt på plass!

Har noen erfaring med blodfortynnende? Tenker da på hele syklusen, ikke bare fra positiv test
 
Lykke til denne pp! Og håper at EL kommer tidligere med hjelp av salvie teen. Spesiell smak men blir fort vant til den [emoji4]
 
Gått på det daglig siden jeg fikk det ifjor en gang
 
Jeg syntes faktisk ikke den var så ille!
Jeg dynket den med melk og suketter så da ble den litt god. Smakte litt som middagskrydder (som det jo er) eller noe den første koppen.
 
CD 4
Tanta er unormalt snill mot meg føler Jeg, pleier og blø mye fra dag 1 til dag 5. Blødde endel igår på dagen, men igår kveld og frem til nå er det bare bittelitt. Og det nytes.

Startet og drikke grapefruitjuice idag, det er så godt. Nam.

Bestilte noen wondfo tester fra USA idag, bilde ligger ved. Håper de er gode,lest mye godt om disse.

Tenker og kun bruke monitoren, og starte med el testene når den viser Høy. Er så bortkastet og teste med el strimlene likt som monitoren.
s-l500.jpg
 
Dette må være siste pp!
 
CD 4
Tanta er unormalt snill mot meg føler Jeg, pleier og blø mye fra dag 1 til dag 5. Blødde endel igår på dagen, men igår kveld og frem til nå er det bare bittelitt. Og det nytes.

Startet og drikke grapefruitjuice idag, det er så godt. Nam.

Bestilte noen wondfo tester fra USA idag, bilde ligger ved. Håper de er gode,lest mye godt om disse.

Tenker og kun bruke monitoren, og starte med el testene når den viser Høy. Er så bortkastet og teste med el strimlene likt som monitoren. Vis vedlegget 249549
Hvor fikk du kjøpt den? Link?
 
Igår begynte jeg med salvie te og imorgen starter jeg med grapefruitjuice tenker jeg. Aldri prøvd denne teen før, håper den gir el litt tidligere enn CD 20 +

Tr smertene er absolutt på plass!

Har noen erfaring med blodfortynnende? Tenker da på hele syklusen, ikke bare fra positiv test
Gikk på blodfortynnende tabletter for noen år siden etter blodpropp. Det gjor underverker for syklusen min! Veldig lite blødning og knapt noen smerter, var nesten kjipt å slutte med de etter 6 mnd [emoji28] prøvde ikke bli gravid den gangen da, så har ikke noen erfaring akkurat der.
Begynte først i uke 6 eller 7 på blodfortynnende sprøyter i svangerskapet.
 
blir spennende å se med de testene. De Wondfo jeg har vært så glad i har vært blå strimler i grønn pose.
 
Dette må være siste pp!
Håper det for oss begge!
Hvor fikk du kjøpt den? Link?
Jeg bestilte de fra denne linken
https://www.amazon.com/gp/aw/d/B004AOMAOG/ref=ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1
Gikk på blodfortynnende tabletter for noen år siden etter blodpropp. Det gjor underverker for syklusen min! Veldig lite blødning og knapt noen smerter, var nesten kjipt å slutte med de etter 6 mnd [emoji28] prøvde ikke bli gravid den gangen da, så har ikke noen erfaring akkurat der.
Begynte først i uke 6 eller 7 på blodfortynnende sprøyter i svangerskapet.
Jeg har jo blodfortynnende tabletter som jeg skal ta fra positiv test, kanskje det hadde vært mulig og hørt om og bruke det hele syklusen.
blir spennende å se med de testene. De Wondfo jeg har vært så glad i har vært blå strimler i grønn pose.
Har prøvd de før jeg også og var veldig fornøyd. Håper disse er like gode.
 
Jeg har gått på albyl-e hele tiden fra jeg fikk resepten.


Sender over babystøv
 
Back
Topp