Amanda prøver på nr to ❤️

Jepp.. TR har plassert seg godt nå, så nå krysser jeg fingrene for normal syklus!
Uff da. Håper alt er tilbake til normalen og at en ny spire snart tar bolig ❤️
 
26/08
Har nå begynt og spotte bittelitt, og digital viste ikke gravid. Håper tr kommer fort nå og syklus blir normal.
Godt når det faller på plass igjen. Selv utrolig vondt det som har hendt deg. Krysser fingrene for en ny positiv graviditetstest i neste PP og at den klamrer seg fast. Store klemmer [emoji173]
 
Har nå spottet siden fredag kveld/lørdag morgen men har aldri opplevd spotting før.. Hver gang mensen har kommet har det bare fossblødd fra første sekund.. hva tror dere? Fortsatt like øm/støl i høyre side av magen nederst...
 
Har nå spottet siden fredag kveld/lørdag morgen men har aldri opplevd spotting før.. Hver gang mensen har kommet har det bare fossblødd fra første sekund.. hva tror dere? Fortsatt like øm/støl i høyre side av magen nederst...
Jeg spottet rundt ikm ved sist graviditet og hadde aldri gjort det før, så alt er jo mulig. Nå skal det sies at jeg fortsatte å spotte i flere uker til, av og på, men alt gikk bra. Barnet er nå 14 mnd :)
 
Jeg spottet rundt ikm ved sist graviditet og hadde aldri gjort det før, så alt er jo mulig. Nå skal det sies at jeg fortsatte å spotte i flere uker til, av og på, men alt gikk bra. Barnet er nå 14 mnd :)

Hmm, eneste tanke som er i hodet mitt er at jeg burde teste siden det bare er spotting [emoji23] Har også samme ryggsmerter Og kvalme som forrige graviditet
 
31/08
Føles fortsatt støl på høyre side i magen, ryggen verker og spotting i 5-6 dager. Spotter bare mindre og mindre, aldri opplevd dette før. Når tr har kommet tidligere har hun kommet fullt med en gang.. og negative tester [emoji15] Skjønner ingenting
8d4e6d85cf1815ef5471b615e78190cd.jpg
 
31/08
Føles fortsatt støl på høyre side i magen, ryggen verker og spotting i 5-6 dager. Spotter bare mindre og mindre, aldri opplevd dette før. Når tr har kommet tidligere har hun kommet fullt med en gang.. og negative tester [emoji15] Skjønner ingenting
8d4e6d85cf1815ef5471b615e78190cd.jpg
Hm, rart. Kanskje du produserer mindre hcg så det slår ut dårlig på test? Vanskelig å vite det der altså :confused005
 
Spottingen har stoppet etter og ha holdt på en uke! Ser noe svakt på nederste testen, men er nok bare meg.. lei [emoji58][emoji58]
f31c0a1f15bcee4d0d96b761297334e5.jpg
3a06e8e2d983f8bffb5c1ef53ab851e4.png
 
Det kan være at kroppen er i ulage etter SA'en enda. Håper tanta kommer for fullt snart så dere kan prøve igjen!
 
04/09
Kroppen føles så dårlig, superfrysen hele tiden, nesa renner og halsen er hoven. Har samtidig cravings på alt søtt.. kanskje prøve meg på en gtest?
 
04/09
Kroppen føles så dårlig, superfrysen hele tiden, nesa renner og halsen er hoven. Har samtidig cravings på alt søtt.. kanskje prøve meg på en gtest?
Prøv med g-test :)
 
05/09
Har de to siste dagene fått tester med svak svak strek, er nok bare skygger. Alle Onestep testene gikk rett i søppla, de viser jo bare feil og strekene er helt på tur. Blir helt gal av dette.
Om 2 dager er det 8 uker siden SA, og tr er ingen sted og se. Burde jeg ta noe kontakt med gyn?
Ryggen verker og føler meg veldig støl i høyre side av magen, har vært sånn i 2 uker ca.
dagens test:
IMG_0072.JPG
 
05/09
Har de to siste dagene fått tester med svak svak strek, er nok bare skygger. Alle Onestep testene gikk rett i søppla, de viser jo bare feil og strekene er helt på tur. Blir helt gal av dette.
Om 2 dager er det 8 uker siden SA, og tr er ingen sted og se. Burde jeg ta noe kontakt med gyn?
Ryggen verker og føler meg veldig støl i høyre side av magen, har vært sånn i 2 uker ca.
dagens test:
Vis vedlegget 231789

Ja du burde kanskje kontakt med gyn. Mener det sto i brevet mitt at tr normalt sett skal komme 4-6 uker etter sa/ma. Ellers kan det jo hende du har el nå i disse dager siden du fikk sterk el test??
 
Ja du burde kanskje kontakt med gyn. Mener det sto i brevet mitt at tr normalt sett skal komme 4-6 uker etter sa/ma. Ellers kan det jo hende du har el nå i disse dager siden du fikk sterk el test??

Godt mulig at jeg har hatt el nå en av de siste dagene med tanke på den testen! Får vente 1-2 uker også evt kontakte gyn hvis testen fortsatt er negativ.
 
Back
Topp