Amanda prøver på nr to ❤️

Regner med du spurte når du tok den.
Legekontoret mitt sender inn til Fürst. Hvis jeg sier ifra når de lager rekvisisjon registrerer de tlf nr mitt . Da får jeg med et nummer fra rekvisisjonen og så får jeg sms med innloggingskode når svaret er klart. Som regel får jeg da svaret samme ettermiddag. Særlig på fredager hender det jeg må vente til over helga.
 
Regner med du spurte når du tok den.
Legekontoret mitt sender inn til Fürst. Hvis jeg sier ifra når de lager rekvisisjon registrerer de tlf nr mitt . Da får jeg med et nummer fra rekvisisjonen og så får jeg sms med innloggingskode når svaret er klart. Som regel får jeg da svaret samme ettermiddag. Særlig på fredager hender det jeg må vente til over helga.
Jeg spurte hun som tok blodprøven, og gikk til svsr: kanskje på fredag. Kjente jeg ble oppgitt
 
Klaging..
Jeg er nå på syklus dag 51, og dag 4 eller 5 med positiv el test. Testet for morroskyld på monitoren og den sier høy. Håper bare jeg får fort svar på blodprøven. Ringte nettopp gyn også, så venter på at hun ringer opp igjen. Greit og høre hennes mening også. Hår hatt mensensmerter av og på i noen uker nå, hvorfor kan ikke den jævla tanta bare komme?
Jeg begynner og bli så lei.. vil i gang med ordentlig syklus. Eller helst positiv test selvfølgelig.

Noe positivt oppi dette da, våknet opp til snø idag [emoji7] Elsker denne tiden av året! Er så koselig.
38bcebf2dbbfe682d2fd394cb8f31fee.jpg
 
Fikk telefon fra gyn nå, hun tenker at tr kan bli utsatt pga de spontanabortene jeg har vært i mellom og at kroppen sliter etter de. Hvis tr ikke har kommet innen 1 mnd ca, så vil hun gi meg noe tabletter for og få i gang tr og noen tabletter for og få i gang eggløsning. Hvis jeg forsto riktig.
Jeg har virkelig ikke ord når det kommer til hvor takknemlig jeg er for at jeg har hun gynekologen jeg har! Hun er fantastisk [emoji7]
 
Høres ut som en bra gyn. ja! Er vel ikke ulogisk at kroppen sliter litt etter SA-ene, håper det retter seg veldig snart. Og om ikke kroppen fikser selv så har du jo en plan B fra gyn. :)
 
Håper kroppen kommer i rute snart da...slitsomt å måtte gå å vente sånn. Men godt du har en god gyn og en plan b i tilfelle :)
 
Dette var veldig spennende! Har du fått svar på blodprøven? Så bra at du blir fulgt godt opp av en bra gyn[emoji173]️
 
Cd 52/1dpo?
Har hatt positiv el test i 4 dager og dagens var negativ. Fertility friend mener jeg er 1 dpo [emoji15] får bare se hvordan det går. Rar syklus er sikkert og visst.
Håper jeg får svar på hcg i morgen
e36b018968e17bb188a4d7192ec42ebd.jpg
 
Håper det er egget som endelig har klart å slippe nå da! Men veldig merkelig syklus, så skjønner du er frustrert og oppgitt.
 
Cd 52/1dpo?
Har hatt positiv el test i 4 dager og dagens var negativ. Fertility friend mener jeg er 1 dpo [emoji15] får bare se hvordan det går. Rar syklus er sikkert og visst.
Håper jeg får svar på hcg i morgen
e36b018968e17bb188a4d7192ec42ebd.jpg
Oi! Har du fått lagt inn aksjer da? :)
 
Cd52/2dpo?
Skjønner meg ennå ikke på Kroppen, igår hadde jeg skikkelige stikkninger nederst på magen og er skikkelig øm der nede! Også mye slim som er strekklig. Testet på monitor nå og der var det høy, el testene negative. Tempen gikk også ned igjen idag. Håper jeg får svar på hcg idag!

Sitter og tenker så mye på prøvingen om dagen, sliter med og sove pga det..
Hvis min første graviditet ikke hadde endt i SA ville jeg hatt termin denne mnd. Føler det er så mye negativt om dagen..
 
Uff. Er vondt å tenke op at du skulle hatt termin nå... håper inderlig at du opplever p bli gravid igjen raskt! Urettferdig å oppleve SA!! Har du fått svar fra blodprøven enda?
 
Ringte til legekontoret nå og hcg var på 1 så hun. Var det jeg regnet med, men samtidig litt skuffelse.

Satt nettopp og snakket litt med samboer og sa liksom at jeg skulle jo hatt termin rundt disse tider, og han ser jo at jeg blir veldig nedfor når jeg snakker om det og tenker på det. Og han sier bare Ja, tiden går fort. Og virker ikke helt som om han bryr seg. Blir så lei meg..
 
Uff. Er vondt å tenke op at du skulle hatt termin nå... håper inderlig at du opplever p bli gravid igjen raskt! Urettferdig å oppleve SA!! Har du fått svar fra blodprøven enda?
Hadde vært veldig fint og blitt fort gravid igjen ja, men ser ikke så positivt ut. Den var negativ.
 
Back
Topp