Amanda prøver på nr to ❤️

Cd 43/21 dpo
Hadde tenkt meg til legen idag for og ta hcg blodprøve med tanke på rare tester i det siste, men våknet med feber og influensaen er selvfølgelig tilbake. Så det orket jeg ikke idag. Hele kroppen verker i tillegg til feber. Har også skikkelige mensensmerter. Håper tr bare kan komme. Pleier heller aldri og ha så lange sykluser, så det er noe som skurrer.. Er første syklus etter SA, det kan kanskje ha noe og si?
Jeg vil bare i gang med ny pp nå..

Jeg har ikke strikket på evigheter, så nå er jeg i gang med lappeteppe! Av alle ting.

93f53e412c0e1bb5cbf882c075f0e19b.jpg
 
Cd 43/21 dpo
Hadde tenkt meg til legen idag for og ta hcg blodprøve med tanke på rare tester i det siste, men våknet med feber og influensaen er selvfølgelig tilbake. Så det orket jeg ikke idag. Hele kroppen verker i tillegg til feber. Har også skikkelige mensensmerter. Håper tr bare kan komme. Pleier heller aldri og ha så lange sykluser, så det er noe som skurrer.. Er første syklus etter SA, det kan kanskje ha noe og si?
Jeg vil bare i gang med ny pp nå..

Jeg har ikke strikket på evigheter, så nå er jeg i gang med lappeteppe! Av alle ting.

93f53e412c0e1bb5cbf882c075f0e19b.jpg
God bedring! Lykke til med lappeteppe-prosjektet :)
 
Cd 43/21 dpo
Hadde tenkt meg til legen idag for og ta hcg blodprøve med tanke på rare tester i det siste, men våknet med feber og influensaen er selvfølgelig tilbake. Så det orket jeg ikke idag. Hele kroppen verker i tillegg til feber. Har også skikkelige mensensmerter. Håper tr bare kan komme. Pleier heller aldri og ha så lange sykluser, så det er noe som skurrer.. Er første syklus etter SA, det kan kanskje ha noe og si?
Jeg vil bare i gang med ny pp nå..

Jeg har ikke strikket på evigheter, så nå er jeg i gang med lappeteppe! Av alle ting.

93f53e412c0e1bb5cbf882c075f0e19b.jpg

God bedring[emoji4] Lykke til med lappeteppet, strikking er så koselig [emoji4]
 
Cd 45 og jeg tror el gjemmer seg denne mnd, ser sånn ut på ff ihvertfall. Men veldig positive el tester igår, vannete og mye utflod de siste dagene og ff mener "most fertile " skjønner lite. El testen er negativ idag.
12490c5ab9550b85ad70b06bbbc070a6.jpg

27503cf66964aea5c001729aa53d4c22.jpg
 
Glemte og legge ved bilde av gtest idag.
3da7dbe22257f813304f0205c3331cf5.jpg

Hva er det som skjer i kroppen din? Syns jeg ser 2 streker på den og? Sykt at det skulle ta så lang tid for å måle hcg, trodde det var et stikk som var unnagjort på 3 min jeg.
 
Hvordan går det med deg? [emoji813]red
Det går greit, utrolig oppblåst og hard i magen om dagen. Ultrasvake streker på gtest, og el testene går fra positiv til negativ hele tiden. Skjønner ingenting. Gleder meg bare til og måle hcg på mandag. Hva med deg vennen?
 
Det går greit, utrolig oppblåst og hard i magen om dagen. Ultrasvake streker på gtest, og el testene går fra positiv til negativ hele tiden. Skjønner ingenting. Gleder meg bare til og måle hcg på mandag. Hva med deg vennen?
Det er fryktelig merkelig at g testene er jevnt svakt positive og at EL testene oppfører seg rart! Blir veldig spennende på mandag da! Hva tror du selv? Har du noen magefølelse? :) her står alt bra til nå takk :)
 
Det er fryktelig merkelig at g testene er jevnt svakt positive og at EL testene oppfører seg rart! Blir veldig spennende på mandag da! Hva tror du selv? Har du noen magefølelse? :) her står alt bra til nå takk :)
Håper jo på en spire, har hatt en del murringer frem og tilbake. Smaken er også veldig rar. Men kan jo være tilfeldig [emoji173]
 
Cd 48 og jeg vil bare gi opp.. Har alltid hatt stabile sykluser og nå er jeg på dag 48?? Hvor er logikken i det..
Tenkte og la prøvingen ligge en stund. Men hadde skikkelige murringer igår, inatt og når jeg våknet. Fikk denne på morgenen. Også knallpositiv el test.
67afd607acbc204e95399fb99aa89510.jpg
3b8c8812bf2ad7d0a27a1e2185040502.jpg
 
Ser jo noe på de g-testene. Håper du får de svarene du ønsker neste uke etter hcg målingene :)
 
Idag kommer min bror og far på middagsbesøk! Planen var egentlig og ta et par glass vin og spille politisk ukorrekt! Det er alltid så morsomt [emoji23] men får se hvordan det blir med vinen.
 
Håper du hadde en fin dag med besøk igår.

Litt nysgjerrig på de sensitive babyplan-testene dine.
Får sånne streker på mine jeg og og lurer på om det er partiet det er noe rart med..
 
Håper du hadde en fin dag med besøk igår.

Litt nysgjerrig på de sensitive babyplan-testene dine.
Får sånne streker på mine jeg og og lurer på om det er partiet det er noe rart med..
Godt mulig vi har fått et dårlig parti, veldig synd..
Hadde det veldig fint på lørdag :)
 
CD 50, la meg få positiv test eller tr.
Idag skal jeg heldigvis få tatt hcg måling, hvor lang tid tar det og få svar?
Ellers så murrer det mye og mye vondt i korsryggen. Men kan like greit være tr
 
CD 50, la meg få positiv test eller tr.
Idag skal jeg heldigvis få tatt hcg måling, hvor lang tid tar det og få svar?
Ellers så murrer det mye og mye vondt i korsryggen. Men kan like greit være tr
Leser mye forskjellig hvor lang tid det tar... alt fra neste dag til 3 dager senere. Og om de analyserer hos legen eller om prøven videresendes.
 
Back
Topp