Alvorlig celle forandring

Var på sykehuset i går. Kom inn og de var veldig alvorlige. Men stemningen endret seg mens de tok tester. De regner med at jeg må fjerne en del, men stemningen var så hyggelig og lett at det virket ikke som noe stort problem. Skulle f svar om ca en uke og da inn til fjerning ca 2 uker etter det. Så der får fort.

Så bra du tenker positivt! Dette går nok bra skal du se :) masse lykke til!
 
Var på sykehuset i går. Kom inn og de var veldig alvorlige. Men stemningen endret seg mens de tok tester. De regner med at jeg må fjerne en del, men stemningen var så hyggelig og lett at det virket ikke som noe stort problem. Skulle f svar om ca en uke og da inn til fjerning ca 2 uker etter det. Så der får fort.
Håper ventetiden går fort. Lykke til :)
 
Håper ventetiden går fort. Lykke til :)
Den hår nok fort ja. Eldste hadde første dag i bhg i dag. Så blir noen dager med stress nå. Skal få til ny rutine på morran i 3 dager før vi skal på hytta med mange og da blir nok rutinene tull igjen og på igjen neste uke.
 
Da har jeg endelig fått svar fra sykehuset. Det var grove celleforandringer og de vil konsinere. Men hu sa at det var 100% sikkert ikke kreft og de regnet ikke med at det kom til å bli det heller uansett.
 
Back
Topp