Alvejenta blir 3 barnsmor ♥

Gikk kjempe fint i dag på kontrollen, så hvile er det jeg trenger om dagen:) Ny kontroll på torsdag, om jeg ikke har født til da;)
 
Da fikk jeg endelig bekrefta mistanken jeg har hatt siden søndag, jeg lekker faktisk fostervann. Fin farge på vannet ennå, og riene har starta sånn forsiktig. Skal på ny kontroll kl 20 om det ikke skjer noe før da. Og så lenge det kom en god mengde kl 1 i natt så blir jeg satt igang 24-36 timer senere. Rart å tenke på at det nå er igang, håper bare kroppen min skjønner det denne gangen:)
 
24.04.14 kom frøkna vår til verden:) Hun kom kl 09.32, var 50 cm lang, 4020 g og 35 cm rundt hodet. Jeg klarte meg med kun lystgass de to timene jeg var på fødestua før hun ble født, og jeg var så stolt over at kroppen min klarte det selv den gangen her:) Ble utskraping av morkaka etterpå da den hadde satt seg fast i keisersnittarret, men det plager meg ikke noe:) Nå er frøkna blitt to uker allerede, og nå venter vi på å få godkjent navnet hennes. Rutinene har så smått kommet på plass og vi koser oss hjemme:)
 
I dag har frøkna hatt 6 ukerskontrollen sin :) Skjønner jo nå at det ikke er så rart at klærne begynner å bli trange og korte, hun veier jo nå 5192 g, er 56 cm lang og 37,5 cm rundt hodet :) Legeundersøkelsen gikk kjempe fint og vi var knappe 15 min inne hos hs. Storebror var med inn og han ble litt flau når han fikk skryt. Han har gått fra å slå/sparke etter meg og lillesøster hver gang han fikk sjansen, til å stryke og kose med henne hele tiden :) Litt sjalusi enda, men nå er det mest det at han hylskriker om han ikke kan sitte på fanget pga amminga.
Syns de ukene her har gått alt for fort, hvorfor gikk det ikke like fort når jeg gikk gravid ???
 
Back
Topp