Altså rare kroppen...

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Kan noen fortelle meg hva som skjer?

I går fikk jeg positiv el test og tenkte det var vel sent og rart på cd 13. El pleier å være fra cd 8 til 12.
På vei hjem fra jobb i dag følte jeg meg litt gravid, "tung" i livmoren. Så jeg fyrte av en gt test og kjørte meg en tur da den åpenbart så negativ ut på første øyekast.
Kom hjem og så en skyggestrek, og tenkte det var tullestrek.
Så jeg er lei av å tolke en million tester, fyrte likegodt av en digital[emoji23]
Men vetu:
20171205_165909.jpg

Altså når skjedde dette da? Jeg er jo på cd 14 bare. Her er el testene:
20171205_165821.jpg

Sjokk liksom, selv om vi jo prøver[emoji23] [emoji28] det er jo positiv test på feil tid[emoji85]
 
Ring legen i morgen og få tatt blodprøve [emoji4]
Har ikke hørt om falsk positiv digital altså, så det lover jo godt! [emoji1]
Sniker med et gratulerer [emoji173][emoji4]
 
Er du heeeelt sikker på at spireliten forsvant i forrige syklus? Eller henger den med fortsatt? Ville også målt hcg og bedt om snarlig ultralyd [emoji1303] Stilig altså! Grattis!! [emoji173]️[emoji173]️
 
Wow! Det var spesielt :wideyed: Vet jo av egen erfaring at digital kan slå ut på kjemisk, men litt rart siden du er der du er i syklusen - eller i det minste tror du er :p
Ser jo ut som du ikke hadde kjemisk allikevel, og at spiren fortsatt er der :Heartred Krysser fingrene for deg og hvisker et forsiktig gratulerer!
 
Hvisker forsiktig gratulerer, og tenker som resten.. Kanskje du ikke hadde kjemisk forrige syklus likevel?:) Uansett, masse lykke til :Heartred
 
Oj oj oj!! Spesielt!![emoji16][emoji16] ville tatt en tur til legen!! Helt fantastisk om det er en spireliten inni der[emoji173]️[emoji173]️
 
Oj oj oj!! Spesielt!![emoji16][emoji16] ville tatt en tur til legen!! Helt fantastisk om det er en spireliten inni der[emoji173]️[emoji173]️
Ja produsenten skriver testen er over 99% sikker. Så må ringe lege i morgen.
Ring legen i morgen og få tatt blodprøve [emoji4]
Har ikke hørt om falsk positiv digital altså, så det lover jo godt! [emoji1]
Sniker med et gratulerer [emoji173][emoji4]
Takk, jeg vet ikke hva jeg føler. Har vært litt opp og nedturer med å teste positivt i det siste.[emoji85]
Er du heeeelt sikker på at spireliten forsvant i forrige syklus? Eller henger den med fortsatt? Ville også målt hcg og bedt om snarlig ultralyd [emoji1303] Stilig altså! Grattis!! [emoji173]️[emoji173]️
Jeg er virkelig ikke sikker, forstår ingen ting. Tror da det gikk galt, men litt mindre blødning. Må få en ul ja, må jo vite pga duo test.[emoji85] [emoji28]
Wow! Det var spesielt :wideyed: Vet jo av egen erfaring at digital kan slå ut på kjemisk, men litt rart siden du er der du er i syklusen - eller i det minste tror du er [emoji14]
Ser jo ut som du ikke hadde kjemisk allikevel, og at spiren fortsatt er der [emoji813]red Krysser fingrene for deg og hvisker et forsiktig gratulerer!
Ja jeg har ikke brukt digital sånn før.
Hvisker forsiktig gratulerer, og tenker som resten.. Kanskje du ikke hadde kjemisk forrige syklus likevel?:) Uansett, masse lykke til [emoji813]red
Takk takk[emoji4]
 
Oi se her Ja! Gratulerer [emoji4] satse på at det er noe der [emoji4]
 
ojojoj.. er det en fantastisk førjulsgave eller? :D
Hurra!! ;D
 
Håper det er en spire der [emoji173]️
 
Oi så spennende! Altså noen får jo positiv EL test ved graviditet. Jeg ville nok fyrt av en CB for å se hva den sier :) men merkelig om en digital kan vise feil [emoji848]
 
Takk, jeg vet ikke hva jeg føler. Har vært litt opp og nedturer med å teste positivt i det siste.[emoji85]

Skjønner, og kan virkelig kjenne meg igjen i den! Men jeg stoler mer på en digital enn andre hjemmetester, kanskje prøve en med ukeindikator også? [emoji4]
Evt få deg en time til lege og be om henvisning til ul.
Skal krysse alt jeg har for at det er en spire som vil klore seg fast helt til mål! [emoji173][emoji4]
Legger du ved bilde av den andre gtesten også?
 
Kanskje lille spire klorte seg fast og det bare var en helt normal liten blødning? Så spennende da!
 
Graviditet gir kjempelav lh. Men hcg kryssreagerer med det som skal detektere lh i testene og kan gi positiv el-test likevel... Du har jo målt en finfin stigning hele veien du har testet!! [emoji1303]
 
Kan noen fortelle meg hva som skjer?

I går fikk jeg positiv el test og tenkte det var vel sent og rart på cd 13. El pleier å være fra cd 8 til 12.
På vei hjem fra jobb i dag følte jeg meg litt gravid, "tung" i livmoren. Så jeg fyrte av en gt test og kjørte meg en tur da den åpenbart så negativ ut på første øyekast.
Kom hjem og så en skyggestrek, og tenkte det var tullestrek.
Så jeg er lei av å tolke en million tester, fyrte likegodt av en digital[emoji23]
Men vetu:
Vis vedlegget 238080
Altså når skjedde dette da? Jeg er jo på cd 14 bare. Her er el testene:
Vis vedlegget 238081
Sjokk liksom, selv om vi jo prøver[emoji23] [emoji28] det er jo positiv test på feil tid[emoji85]

Jøss! Dette er jo tidenes! Blir spennende å se hvor langt du er :) [emoji7][emoji324]
 
Jøsses :O
Ser man det. Signerer de ovenfor. Ring legen i morgen og be om å få målt hcg!
Hvisker stille forsiktig gratulerer :)
 
Back
Topp