Allergi og intoleranse

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Noen som har fått nye eller forverrede allergier/intoleranse etter graviditeten?

Tålte ikke soyabønner før, men har kunnet spise soyasaus og andre ting som inneholdt soya. Nå reagerer jeg på alt med soya i virker det som, til og med sjokolade og kjeks som kun inneholder bittelitt [emoji17]
 
Ingenting jeg har merket nei. :happy:
Allergisk for støv,gress og pollen og har sluttet å tygge gress og vasker huset regelmessig for øyeblikket så :D
 
Ikke direkte, men jeg har blitt så sykt mye mer plaga med migrene. Legen avfeier det og mener at det er psykisk :shifty:
 
Hadde kryssallergi med laktoseintoleranse før graviditeten, kunne spise noe, men ikke flere ganger om dagen f.eks. Under graviditeten reagerte jeg ikke i det hele tatt og nå tåler jeg ingenting :sour:
 
Hadde kryssallergi med laktoseintoleranse før graviditeten, kunne spise noe, men ikke flere ganger om dagen f.eks. Under graviditeten reagerte jeg ikke i det hele tatt og nå tåler jeg ingenting :sour:

Jeg reagerte og mindre på ting under graviditeten (kunne feks spise kiwi og epler som jeg er allergisk mot til vanlig). Nå er det bare blitt mer og mer jeg ikke kan spise [emoji17]
 
Jeg hadde ingen før graviditeten og har heldigvis ikke fått noen heller.
 
Back
Topp