Alle gode ting er tre

Oppdatering fra legetimen: Ble enige om at det er bare å holde ut. Fortsette å ta afipran når jeg trenger det. Ny sykmelding så lenge kvalmen varer. Henvisning til tidlig ul på sykehuset siden jeg mener terminen avviker så mye fra menstermin :D Når jeg får dato for tidlig-ul skal jeg avbestille den private. 5 mil å kjøre i steden for 12 mil blir bedre for kvalmen og :) Så bestiller jeg time til første kontroll når terminen er satt på tidlig ul :)
 
Drømmer så mye rart for tiden. Har drømt at jeg skulle bli bestemor, at det er tvillinger i magen, at det er helt tomt i magen, at magen er full av maur, det er sååå mye rart! Fler enn meg som har det sånn?
 
Det er så stort, så vakkert. Blir aldri lei av å se dette bildet. Er så glad for å se en sprell levende liten baby inne i magen. ImageUploadedByBV Forum1473696388.760957.jpg
Stort å se for de kommende søsken også :) Morkaka ligger foran så det var ikke så enkelt å ta mål av den lille, så nærmere undersøkelser gjøres på oul.. Men har fått se hjerteslag på 170 slag per minutt. Kunne ikke høre dem på grunn av at morkaka lå i veien.
 
Formen er fortsatt elendig. Jeg er så klar for å bli kvitt kvalmen. Håper det ikke er lenge til nå. Yngste skal ha med seg en venn hjem etter skolen i dag. Håper det blir koslig :)

Nå er det ute på bygda her, tanta til gubben jobber i posten. Det førte til at en kollega av meg i 60-årene ringte i dag. Sto heldigvis i dusjen så fikk ikke tatt den.

Har bestilt time til første svangerskapskontroll. Den er neste torsdag og da er jeg 12+4. Håper kvalmen forsvinner til da.
 
Formen er fortsatt elendig. Jeg er så klar for å bli kvitt kvalmen. Håper det ikke er lenge til nå. Yngste skal ha med seg en venn hjem etter skolen i dag. Håper det blir koslig :)

Nå er det ute på bygda her, tanta til gubben jobber i posten. Det førte til at en kollega av meg i 60-årene ringte i dag. Sto heldigvis i dusjen så fikk ikke tatt den.

Har bestilt time til første svangerskapskontroll. Den er neste torsdag og da er jeg 12+4. Håper kvalmen forsvinner til da.
Straks er katta sluppet ut av sekken her også :) har gott de 2 eldste klarsignal for å si det til venner på skolen i morgen :) spent på om noen tør å spørre meg direkte etterpå :p
 
Straks er katta sluppet ut av sekken her også :) har gott de 2 eldste klarsignal for å si det til venner på skolen i morgen :) spent på om noen tør å spørre meg direkte etterpå :p
Du må oppdatere hvordan det gikk :) Her kunne de fortelle at de rakk opp handa i klassen for å fortelle det. Stolte storebrødre :D Hadde en samtale på det dagen før, om at de trengte nødvendigvis ikke gjøre det, men si det til kompiser feks.. Hehehe :D
 
Du må oppdatere hvordan det gikk :) Her kunne de fortelle at de rakk opp handa i klassen for å fortelle det. Stolte storebrødre :D Hadde en samtale på det dagen før, om at de trengte nødvendigvis ikke gjøre det, men si det til kompiser feks.. Hehehe :D
Oppdatering: ikke før ungene var sendt avgårde på skolen så begynte smsene å renne inn med gratulasjoner og spørsmål om det var sant. Hehe, tenkte at folk kom til å vise litt sjenanse, men der tok jeg skammelig feil :p men godt å senke skuldrene nå, og kunne si ting som de er når det gjelder formen min :) hvordan har dagen din vært?
 
Oppdatering: ikke før ungene var sendt avgårde på skolen så begynte smsene å renne inn med gratulasjoner og spørsmål om det var sant. Hehe, tenkte at folk kom til å vise litt sjenanse, men der tok jeg skammelig feil :p men godt å senke skuldrene nå, og kunne si ting som de er når det gjelder formen min :) hvordan har dagen din vært?
Hehe, da gikk det jaggu fort :) ser for meg glade og stolte barn :D
 
Har nå leita igjennom alle kjøkkenskap, baderomskuffer og vesker etter halslinser. Tomt overalt. Og hostesaften jeg kjøpte sist er ikke anbefalt for gravide. Hvorfor tenkte jeg ikke på dette tidligere? *klaskipanna*
 
Første kontroll unnagjort :) Terminen ble satt til 1.4 av legen, men blir spennende å se hva oul sier. Jeg skal på grunn av tidligere fødselshistorikk få henvisning til samtale på føden når det nærmer seg. Det var godt å bli tatt på alvor på det.

Ellers er formen svingende. Skal prøve å jobbe i 50 %. Gleder meg til det, er sliten, klar og lei av å være kvalm og dårlig og ikke få til noen ting. Har ikke fått til å spist noe i dag. Må finne på noe lurt.

Må også innom legekontoret å levere ny urinprøve og innom jobb for å planlegge tilbakekomst.

Får besøk av en venninne til lunsj i morgen. Gleder meg masse til det :)
 
Ble kvalm igjen så orket ikke å ordne til lunsj hjemme på fredagen. Klarte å spise lunsj ute så vi møttes ute i steden da :) kvalmen er tilbake og i morgen starter jeg på jobb i 50 %. Er ikke klar for det, får ikke til å gjøre noe så enkelt som å rydde skittentøy en gang uten å gå og brekke meg. Mannen er også utslitt etter å ha stått på som en helt disse månedene.

I uken som kommer blir det forberedelse til feiring av yngste som blir 8. Uken deretter er det høstferie og jeg håper med alt jeg har at gutta kan få ferie hos pappan min. Det ville vært så stas for dem og så uendelig tiltrengt for pappan deres <3
 
Redebyggeinnstinktet har såvidt begynt, og tar seg sikkert opp etter oul. Ikke lenge igjen nå :D formen tillater bare at jeg planlegger hva jeg skal endre på. Men merker at jeg allerede begynner å ha lista klar :)
 
Back
Topp