Alle gode ting er 3....

Håper han ligger rett vei fortsatt!
Lykke til med timen:)
Jo takk for d :) Håer d jeg og! Hvis ikke risikerer jeg vel ks siden han er stor :( og d vil jeg ikke!!
 
Gikk fint hos jordmor :) alt er i rute som hun sa :p Nå venter vi bare på fødsel ;) Hun ringte også til Voss og fikk klokkeslettet for igangsetting den 30. HVIS jeg går så langt.. Så da skal vi møte 08.30 for innleggelse den dagen... Sku ikke forundre meg om jeg ender med det, siden jeg har d planlagt denne gangen :p selv om jeg håper han kommer ila neste uke! eller i måren ;)
 
39 uker i dag! nå er d bare snakk om dager så er han her.. Herregud... :p Han har "lovet" meg å ikke komme før etter helgen siden vi skal i bursdag på søndag :p og jeg vil sååååå at lillegutt får sin egen bursdag, og ikke sammen med kusine og bestefar ;) Så fra mandag og ut er han velkommen. Holder en knapp på onsdag, siden broren kom den dagen.. :) spennende dager!
 
39+2... nå næremer det seg med stormskritt!! er såååå spent på hvilken dag han vil ut!!!! Har menssmerter stortsett hele tiden nå.... Kan ikke huske jeg hadde d med de 2 andre... så håper ikke denne fødselen går for fort til å komme oss der vi skal!! :eek: bruker vel en stund før jeg skjønner at noe er i gang også liksom! jaja.. På mandag er jeg klar for baby ;) ikke før..
 
[Q, , UOTE="Ksvigers sst: 18940007, member: 57185"]39+2.... . nå næremer det seg med stormskritt!! er såååå spent på hvilken dag han vil ut!!!! Har menssmerter stortsett hele tiden nå.... Kan ikke huske jeg hadde d med de 2 andre... så håper ikke denne fødselen går for fort til å komme oss der vi skal!! :eek: bruker vel en stund før jeg skjønner at noe er i gang også liksom! jaja.. På mandag er jeg klar for baby ;) ikke før..[/QUOTE]
Ja du har jo svigers som er vekke og fullt program i helgen
håper det drøyer til da
 
[Q, , UOTE="Ksvigers sst: 18940007, member: 57185"]39+2.... . nå næremer det seg med stormskritt!! er såååå spent på hvilken dag han vil ut!!!! Har menssmerter stortsett hele tiden nå.... Kan ikke huske jeg hadde d med de 2 andre... så håper ikke denne fødselen går for fort til å komme oss der vi skal!! :eek: bruker vel en stund før jeg skjønner at noe er i gang også liksom! jaja.. På mandag er jeg klar for baby ;) ikke før..
Ja du har jo svigers som er vekke og fullt program i helgen
håper det drøyer til da[/QUOTE]
ja, nei, nå kan han bare vente litt til :p selv om jeg eeeeggentlig vil ha han ut NÅ.!! for er ganske sliten av mye vondter.. Kommer han for eksempel i måren som er den dagen vi har sagt neeeei til fra dag en, så er d en mening med det ;)
 
39+4. Nå klargjør kroppen seg virkelig for tiden!! masse kynnere, og i går hadde jeg noen rier også, men de ga seg uten å ta seg opp! :eek: jaajaa, får bare vente tålmodig noen dager til!!
 
Ser at denne dagboken gikk i glemmeboksen da lille kom til verden :) Dagen etter siste innlegg ble han jo født. (23.mars). Så var nok en grunn til de riene dagen før ;) Nå er lille blitt litt over 3 mnd, og tiden går alt for fort!! Ammingen går som en lek denne gangen, dog vi har en gutt som ikke tar smokk, så blir en del ekstra pupp :p
Vokser seg stor og sterk, og jeg begynner kommer meg tilbake til "normalen"...
Kjente med en gang etter fødselen at nei, dette kan bare ikke være siste barnet vårt! Absolutt ingen planer om flere nå, men ser ikke bort ifra at vi er klare igjen om noen år :) (er forhåldsvis "unge" enda, så tiden er på vår side ) :)
 
Lillegutt er blitt 4 mnd. Tider flyyyyyr.... Blir mer og mer selvstendig,til glede for oss alle :D Nå er det siste innspurt av sommerferien, der vi har hatt 1 ordentlig dag med sommer.. :p hadde en snartur på camping hytte(2 netter). Så nå gleder vi oss egentlig til hverdag med sfo og skole igjen... Har 2 skolebarn i år! Veldig rart igrunn... <3
 
Back
Topp