Alle gode ting er 3....

34+4 Snart bare 5 uker til termin! og jeg har jo et håp at d starter naturlig 1 uke før ca.. ELLER at Voss bestemmer seg for en dato for igangsetting :) Dette svangerskapet har vært alt annet enn idyll. Med store søvnproblemer som jeg tidlig ble sykemeldt for, sammen med bekkenløsningen som bare blir verre og vondere, og mye alene med ungene, så har dette vært tøft. Ikke mye hjelp å få av familie,ingen som har spurt om de skal avlaste meg litt, eller hvordan d går med MEG! :( Akkurat som d er en selvfølge at jeg skal klare alt selv siden jeg tross alt har 2 barn fra før. Er jo NÅ jeg virkelig kunne trengt noen som stilte litt opp for meg.. :/ nei, veldig klar for å møte denne lille luringen i magen, sånn at bekkenet blir stabilt igjen, og forhåpentligvis sover jeg bedre sammen med babyen på utsiden av magen :)
 
35 uker i dag ;) bare 5 uker igjen :eek: Jeg kjenner veldig på at jeg ikke er klar for å gi slipp på huleboeren i magen, d å kjenne bevegelser. Det er noe helt fantastisk.. MEN jeg kjenner også på d at jeg ikke klarer å gå gravid så mye lengre pga smerter, og søvn vansker.. Er ikke forsvarlig for verken meg eller ungene her hjemme! Så er suuuper spent på hva vi blir enige om på sykehuset i måren når jeg skal på vekstkontroll....... Jeg har hele veien gjort d jeg kan for å unngå stort barn (spist relativt sundt i forhold til med de 2 andre, og lagt på meg myyyye mindre enn tidligere).. Men etter jeg fikk vite at han ligger over gjennomsnittet han her og, så er d NESTEN så jeg håper han er god og stor, sånn at de ikke ser noen grunn til å la han ligge lengre enn til uke 37/38... :eek: nei huff, har jo enda håp at han blir under 4 kg til termin. Men har mine tvil... SPENT!
 
35+1 i dag. Og vært på vekstkontroll :) lille blir heldigvis litt mindre enn broren. Mest sansynlig noelunne samme som søsteren.. Rundt 4 kg.. :) (eg innstiller meg på ca 4,2) :p Så nå bare håper jeg at han velger å komme litt før termin, for jeg er KLAR! hvis ikke så fikk jeg dato for igangsetting som blir 2 dager etter termin, siden termin er på en lørdag.. :D er så lettet nå, så nå kan jeg senke skuldrene!
 
35+6 I dag er formen ille.. feber, verker i hode,fjes, ører , hals... Utrolig lite kjekt nå.. Har jentungen hjemme på vinterferie også, så d passet dårlig :/ Håper d er betennelse så jeg får noe hos legen for det i måren, for føles virkelig som bihulebetennelse med en mild halsbetennelse.. og lav hb fikk jeg målt hos jordmor i dag, så må starte på jerntabletter.. Det forklarer slappheten og svimmelheten jeg har hatt i d siste....
 
God bedring :)
 
36 uker i dag! Nå er d ikke lenge igjen!! selv om JEG synes d går tregt, så gjør d jo absolutt ikke det!! :p Om 1 uke skal jeg å ta akupunktur pga søvn problemer, og satser på hu setter noen modningsnåler også :) er suuuper fokjøla i dag, og bihulene sprenger snart, så håper inderlig d løsner snart! ...
 
36+5. Nå er d ikke lenge igjen! er max 4 uker igjen til jeg blir satt i gang hvis ikke han kommer før det... Jeg håper og tror at han velger å komme om 3 uker, kanskje til å med litt før d.. kjenner godt at han vokser mye nå, for d gjør en del vondt i huden på magen! strekker mye, ligamentstrekk o.l.... Om 2 dager skal jeg å ta akupunktur.. håper jo virkelig d kan hjelpe på prosessen.. Er veldig klar nå!
 
37 uker i dag :) Nærmer seg veldig nå.. Hatt noe helt vanvittig vonde nedpress allerede i dag... Sånn at jeg måtte holde pusten et par ganger... Hadde d ikke slik med de 2 andre, så nesten så jeg håper d betyr at kanskje han her vil komme en uke eller 2 før termin??? :p hadde ikke gjort noe det.. skal å ta akupunktur i dag, (tror jeg).. hvis ikke jeg har blingset på timen... målet er jo at noe skal kunne skje etter en slik time, men akkurat nå er sambo bortreist på jobb, så må vente til helgen i hvert fall!! :p
 
37+1.. ble ingen akupunktur i går, da damen som sku ta hadde knekt armen :( kjekt d....
Har ikke sovet litt engang i natt.. Magen har romlet som bare fy siden i går kveld. Bråker skikkelig, og mye luft... Og en helt sinnsyk halsbrann! Liksom ikke nok med 1 ting.. Kommer en mann å skal instalere varmepumpe om 40 min (07.00), så kan ikke bare levere ungene å gå å legge meg igjen heller liksom ... Men håper virkelig på litt søvn mens de er vekk i dag!
 
37+2 i dag.. Kjenner jeg er skikkelig lei hele graviditeten... Super kjekt å kjenne på liv å alt d, men å være så innelåst d tærer på! Veldig klar til å få kroppen min tilbake!
Nå skal jeg snart ta meg en dupp igjen kjenner jeg... Skikkelig sliten i kroppen. Tror den driver forbereder seg nå siden det har vært så ekstremt manko på søvn siste mnd :p
 
37+3... 3 uker til termin i dag.... :) aldri vært så nære.... men føler likevel d er aaaalt for lenge å vente...
 
37+5 I dag er d 3 uker til jeg event blir satt i gang hvis ikke lille har tenkt å komme ut av seg selv før !!!! :eek: ååååå det nærmer seg sånn! er så spent og klar , og likevel ikke klar..... :p jordmor igjen i måren.... spennende tider :D
 
37+6 og vært hos jordmor... Alt er helt som d skal.. Lille vokser og vokser.. han blir nok en plugg ja :p Håper så inderlig at han velger å komme om ikke alt for lenge. Skal i hvert fall til jordmor igjen om 1 uke, og sku ønske jeg slapp den timen.. Men er vel enda 2 uker før d skjer noe.... :/
 
38 uker i dag..!! :eek: nå nærmer det seg... 19 dager til event igangsetting! ojoj.... :p Veldig klar! Men har nå fått feber i hus på ungene,.. Minste nå, så håper de blir friske til d blir fødsel!
 
38+3-- lengter veldig etter å komme meg i fødsel nå :p er veldig trøtt, emosjonell, og masse "plager" med kynnere og vonde nedpress... Veldig slitsomt.. Bevegd meg mye i dag, og kan ikke akkurat si ting ble bedre... Og ikke skjer d andre ting heller ... :p jaja, får bare ha tålmodighet en stund til ...
 
38+5 og jeg er sååå lei...... NÅ må d vel skje noe snart!? jordmor i måren... skjer nok ikke mye spennende der, men altid kjekt å finne ut hvordan alt ligger an... neeeeeesten så jeg vurderer å høre om hun kan sjekke modning, men synes d er litt kleint å spørre selv :p
 
38+5 og jeg er sååå lei...... NÅ må d vel skje noe snart!? jordmor i måren... skjer nok ikke mye spennende der, men altid kjekt å finne ut hvordan alt ligger an... neeeeeesten så jeg vurderer å høre om hun kan sjekke modning, men synes d er litt kleint å spørre selv :p
Snart har du den lille her :) er vell greit å ikke spørre. Selv om man vet hvor moden man er kan det jo ta litt tid før noe skjer ;) Skulle ingenting skje så er det ikke lenge til du blir satt igang :)
 
Snart har du den lille her :) er vell greit å ikke spørre. Selv om man vet hvor moden man er kan det jo ta litt tid før noe skjer ;) Skulle ingenting skje så er det ikke lenge til du blir satt igang :)
det er helt sant :) Veldig spent på jordmor timen kjenner jeg. for lille var helt sinnsykt aktiv i går kveld! var en romstering som jeg ikke har opplevd makan til før!! :eek: bare håper han ikke har snudd seg utav hodeleie!!!!
 
Håper han ligger rett vei fortsatt!
Lykke til med timen:)
 
Back
Topp