Alene

Bkno6397092

Andre møte med forumet
Andre her som er alene og gravid? Som kunne tenke seg og kanskje slå av en prat eller noe? :)
Er førstegangs i uke 29, og helt alene.
 
Jeg er ikke gravid nå, men har vært gravid og alene før :) Bare å slå av en prat hvis du vil,
 
Nå er lille nesten 2, men var alene i hele svangerskapet (og etterpå) om du vil snakke[emoji5]
 
Jeg er alene. Uke 27+4 nå, så er ikke langt ifra deg :angelic: Vet du om du venter gutt eller jente?
 
Alenegravid, 20+0 og venter en liten gutt i desember her[emoji170]
 
Håper du tok kontakt med noen av disse flotte damene❤️ Viktig å noen å prate med som alenegravid❤️
 
Oi, så pinlig! Får ikke varsler på denne appen [emoji51] Glemt ut hele innlegget!
Uke 38+6 idag - venter en liten jente - holder til et lite stykke utenfor Bergen.
Godt å se at jeg ikke er alene [emoji173]️ Ikke så lett å åpne seg heller kjenner jeg, eller ta kontakt. Har vært 9 lange og vonde måneder, familie og venner har trekt seg mer og mer unna. Håper ting vil endre seg når den lille er født [emoji173]️
 
Oi, så pinlig! Får ikke varsler på denne appen [emoji51] Glemt ut hele innlegget!
Uke 38+6 idag - venter en liten jente - holder til et lite stykke utenfor Bergen.
Godt å se at jeg ikke er alene [emoji173]️ Ikke så lett å åpne seg heller kjenner jeg, eller ta kontakt. Har vært 9 lange og vonde måneder, familie og venner har trekt seg mer og mer unna. Håper ting vil endre seg når den lille er født [emoji173]️

Nei men, hvorfor har familie og venner trukket seg unna? Det er da virkelig ikke greit! Jeg fikk mitt barn alene. Det er ganske overveldende å bli forelder. Du vil trenge den hjelp du kan få. Viktig å få hentet seg litt inn og mulighet til å også tenke på seg selv den første tiden. Håper at de skjønner såpass og at de er der for deg nå som det nærmer seg [emoji173]️ Du kan jo bli mamma hvilken dag som helst nå. Spennende tider [emoji173]️
 
Nei men, hvorfor har familie og venner trukket seg unna? Det er da virkelig ikke greit! Jeg fikk mitt barn alene. Det er ganske overveldende å bli forelder. Du vil trenge den hjelp du kan få. Viktig å få hentet seg litt inn og mulighet til å også tenke på seg selv den første tiden. Håper at de skjønner såpass og at de er der for deg nå som det nærmer seg [emoji173]️ Du kan jo bli mamma hvilken dag som helst nå. Spennende tider [emoji173]️

Er den første i vennegjengen som får barn, vil tro det har mye og si. Det blir jo mye babyrelatert for min del, og mye fest og sprell for deres del.
Jeg har fått mye bedre kontakt med min far, som har stilt opp helt enormt mye for meg og den lille [emoji173]️ Men det gjør utrolig vondt at mamma trekker seg unna, og sier «Du kan ikke regne med å få så mye hjelp fra meg». Enda vondere er det når jeg ser at hun stiller opp for nevøen min (sitt første barnebarn).
Er veldig takknemlig for at min far er klar for å kjøre meg til føden med en gang fødsel er i gang, og har gjort klart gjesterommet om jeg trenger ekstra hjelp etterpå!
Er veldig klar for å bli mamma nå [emoji7]
 
Back
Topp