Alder

Snik frå januar [emoji4] eg er 28 og han er 31. dette er nr 2, vil gjerne ha 3, men venter nokre år etter denne då.
 
Last edited:
Sniker fra november. Han er 25, jeg er 24, men fyller 25 rett før termin. Første barn for oss. Vil ha 3 barn totalt, minimum 2 :)
 
Trekker opp snittet litt vi; jeg er 38 og samboeren rekker trolig å fylle 46 før fødsel. Dette er vår andre og sannsynligvis siste. Har totalt sett tatt oss over ti år å få disse to.

Blir med på å dra opp snittet [emoji4]
Jeg fyller 37 før termin og bf er 48.
Er vårt 2. barn sammen, og han har 3 fra før. Har et håp om en til, men mest trolig er det siste.
 
Jeg er 30, mannen 35. Dette er vår nr 2 :) ingen garantier om flere, men hvem vet om noen år.
 
Jeg er 23 og barkefar er 25. Vi fikk ei lita for snart 6 mnd siden, altså vår første. Barmefar vil ha en gutt, så vi blir nok å prøve på å få en til etter hvert :p
 
Jeg er 30 og kommende barnefar er 22. Trekker mot strømmen men Gud for en fantastisk mann! Vår første [emoji173]️
 
Jeg er 24, mannen 32. Dette er vår nr.2 :) Evig takknemlig for å få en nr.2.:love017 Så, fornøyd med to barn, men det kan komme en nr.3 om ikke såå lenge.
Er fortsatt ung..tiden får vise :)
 
Jeg er 32, min kjære er 31. Dette er vår først.
Tanken er vel å få to, men vi får se hvordan det går.. :)
 
Jeg er 22 og mannen er 25, er vår første :)
 
Jeg er 28 og samboeren er 34 :).
Fra før av har vi ei jente på 2 år og venter jente nr 2 nå. Jeg har i tillegg ei jente på 6 år fra tidligere :). Svigermor ønsker seg en liten gutt , så vi får se :).
Vi skal ha maks et barn til om vi vil ha flere :)
 
Jeg er 28 (blir 29 straks) og han er 32. Han har en sønn fra før, vårt første sammen! Planer om et barn til :)
 
Jeg er 36 og mannen er 35, dette er vårt tredje (og siste) barn [emoji4]
 
Begge er 34. Er mitt barn nr 4 og hans første. Etter dette barnet er det helt slutt med barn på meg og jeg håper virkelig ikke han får flere heller
 
Vi er begge 29, og dette er vår første :) Vi tenker oss hvertfall to!
 
Vi er begge 30, eg har to jenter fra før 7 og 10 år og han har en sønn fra før som er 6 år. Vårt første ilag og regner med at det blir et barn til i framtiden [emoji6]
 
Back
Topp