Alder

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvor gammel er du og hvor gammel er barnefaren? Er det ditt første barn eller har du barn fra før? Eventuelt hvor mange? Ser du for deg at dere skal ha flere etter hvert?
 
Jeg er 25, barnefaren blir 33 og det er begge vårt første barn. Blir nok flere barn på sikt [emoji4]
 
Første barn :)
Begge er 30 :) ønsker en til [emoji4]
 
Bf er 27 og jeg 28, andre barnet ( er ikke sammen lenger ) vårt. Har 3 barn. Skal steriliseres om det blir ks nå ellers har jeg time til sterilisering i uke 8 i 2018 :)
 
Jeg er 34 og bf er 37. Dette er vårt første barn og vi ser for oss flere :)
 
Jeg er 26, barnefar og samboer er veldig snart 35. Dette er vårt første, vi ser for oss et til om 3-4 år.
 
31, barnefar er 38 (vi fyller 32 og 39 før termin). Første barn etter flere år med prøving. Håper å få ett barn til på sikt.
 
Trekker opp snittet litt vi; jeg er 38 og samboeren rekker trolig å fylle 46 før fødsel. Dette er vår andre og sannsynligvis siste. Har totalt sett tatt oss over ti år å få disse to.
 
Jeg er 28 og bf/samboer ble 30 i august. Vi venter andremann, og slik vi ser for oss blir det med to :) men man skal aldri si aldri ;) både han og jeg er vokst opp som tre søsken. Men dette blir to tette så blir hvertfall leeenge til, hvis det noengang blir aktuelt med tre ;)
 
Jeg er 26 år og mannen er 35. Dette er vår første, og vi håper på to til etterhvert :)
 
Vi er begge 29, og blir 30 i april og mai:) dette er vårt andre, og siste barn:) mannen spøker med at vi skal ha et til, men han hsr fått beskjed om at da får han gå gravid:p
 
Jeg er 28, han rekker kanskje å bli 35 før de kommer. Vi har en sønn på 6 fra før.
 
Jeg blir 33 og bf er 34. Dette blir våre to første barn og vi har ikke snakket noe om flere i fremtiden. Det vil bare tiden vise [emoji5]
 
Jeg er 31 og han er 34. Dette er vårt første, og slik som denne graviditeten er blir det og det siste barnet.
 
Back
Topp