Aktiviteter i påska

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen forslag til aktiviteter i påska som høygravid, i uke 39, sammen med ei på 2,5 år?
 
Hmmm, kommer litt an på. Film er jo ok, men en kan ikke sitte i ro foran tv hele tiden. Hva med å bake gule boller?
 
Påskeeggjakt
Male påskeegg
Kjøpe inn noen nye puslespill og fargeleggingsbøker?
Lage påskekyllinger
 
Vi har tenkt å være ute når vi klarer. Tenne bål og grille pølser. Ake litt. Eventuelt lekeland kanskje?
 
Lage telysholder? Lite syltetøyglass, male på eller ha på påskeservietter. (Dele servietten så det er bare ett lag, og lime på glasset med lim og pensel. Rolig og forsiktig!)
 
Så fine forslag! Håper dere får en super påske:)
 
Glitterlim, isoporegg og noen fine greiner å henge dem på :) skal kjøpe inn litt hobbystæsj, tipper de har mye gøy på Tiger, og så skal vi lage litt sammen. Femåringen trenger nok litt mer aktivisering, men det får pappaen ta seg av.

Vi skal også bake, det er fast ferieinnslag. Boller og brød til påska og kanskje litt til fryseren og barselsbesøk.

Ellers gjør vi sånt som vi ikke alltid får tid til i hverdagen-pusler puslespill, leser de lange bøkene hans osv.
 
Takk for mange fine tips :)

Formen har ikke vært helt på topp her, så har ikke fått kjøpt inn noe særlig. Pappaen får nok ta seg av de "store" aktivitetene som baking og leking ute kjenner jeg, men male egg skal vi nok klare å få til :D
 
Jeg har «kjøpt meg» litt avslapningstid ved å kjøpe noe sånn glitterleire-greier ungene kan holde på med. ;)
 
Back
Topp