Aktiviteter i Legoland for gutt på 10-11mnd?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Vi skal med hele familien til mannen til Billund (Legoland og Lalandia). Er det noe spennende som passer for vårt eneste barn på 10-11 mnd?

Jeg har aldri vært i Legoland som liten eller voksen.
 
Nei.
 
Kan jo ha han på fanget på noen karuseller. Også er det en veldig stor lekeplass der, men da er nok det beste at han kan å gå selv. Vi var der da vår var 1,5 år. Var nok mest spennende for foreldrene:) Har alltid hatt lyst til å oppleve Legoland.
 
Kan jo ha han på fanget på noen karuseller. Også er det en veldig stor lekeplass der, men da er nok det beste at han kan å gå selv. Vi var der da vår var 1,5 år. Var nok mest spennende for foreldrene:) Har alltid hatt lyst til å oppleve Legoland.
Ja, han reiser seg bare og går hvis han holder seg i noe :) Leste at det er et lekeland i Lalandia for barn fra 0 år så mulig det blir mer noe for oss, men jeg har også lyst til å oppleve Legoland siden jeg aldri har vært der og resten av slekta til mannen er der nede for formål Legoland..... Vi har det minste barnet.......
 
Virkelig ingemting man kan ta med en på rundt 1 år på? Barnekarusell, akvarium etc?

Her vil jeg definitivt svare nei. Vi synes vår på 3.5 år er altfor liten og lillebror på 1 år har absolutt ingen nytte av det.
 
Her vil jeg definitivt svare nei. Vi synes vår på 3.5 år er altfor liten og lillebror på 1 år har absolutt ingen nytte av det.
Kanskje likegjerne ta en tur på shopping i Flensburg da, for det har mor nytte av :p Resten av slekta til mannen har større barn (-5-7 år), så blir jo mer på deres premisser denne turen, kjenner jeg :( Men koselig å være med for å komme avsted en tur. Prøver bare å finne ut hva vi kan ta oss til de dagene. Kanskje lekeland og vannland i Lalandia eller Givskud Zoo er mer tingen :)
 
Kanskje likegjerne ta en tur på shopping i Flensburg da, for det har mor nytte av :p Resten av slekta til mannen har større barn (-5-7 år), så blir jo mer på deres premisser denne turen, kjenner jeg :( Men koselig å være med for å komme avsted en tur. Prøver bare å finne ut hva vi kan ta oss til de dagene. Kanskje lekeland og vannland i Lalandia eller Givskud Zoo er mer tingen :)

Ja, det hadde jeg heller gjort. Jeg hadde bare nyt å bare være dere tre, funnet en koselig by og spist på kafé.
Dratt til Ebeltoft, Århus eller Ribe.

Barn er jo forskjellige, men vår 1 åring er ikke særlig interessert i zoo og lignende. Han liker godt å bade i basseng da og huske på lekeplass.
Vi har vært på leos lekeland noen ganger med storesøster, kan plassere minstemann i et ballbasseng, men hadde ikke betalt for å ta han med inn.
 
Ja, det hadde jeg heller gjort. Jeg hadde bare nyt å bare være dere tre, funnet en koselig by og spist på kafé.
Dratt til Ebeltoft, Århus eller Ribe.

Barn er jo forskjellige, men vår 1 åring er ikke særlig interessert i zoo og lignende. Han liker godt å bade i basseng da og huske på lekeplass.
Vi har vært på leos lekeland noen ganger med storesøster, kan plassere minstemann i et ballbasseng, men hadde ikke betalt for å ta han med inn.
Vi har vært i Aarhus mange ganger, og det er en koselig by :) Da var vi bare oss to før han ble født, så har ikke kjennskap til cafer som passer for barn :) Kjenner det er litt vanskelig, for alle skal treffes på denne turen for å være sammen. Søsknene til mannen bor begge i andre deler av landet, så ser de maks en gang i året liksom, så føler vi må prioritere å være mye sammen med de på sånn en tur, selv om jeg må innrømme at det frister med "å kjøre egotripp" siden vi har en liten som må sove to ganger om dagen for ikke å blir en liten overtrøtt drage til kvelden :p :p Han elsker vann da, og så nå vi har gratis inngang til badeland og lekeland der, men jeg hater sånne badeklærsteder, men får bare trøkke vomma inn i badedrakter og gjøre det jeg kan for fellesskapet :p
 
Back
Topp