Adventskalender?

Mamma'11og'14

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hei. Er det noen her som lager adventskalender til de små? Storebror får så jeg må finne på noe lurt til lillebror også :)
Smoothie og fruktstang blir nok noen av dagene.
 
Jeg har til lille :) Lego duplo som jeg har delt opp i flere dager, mini esker rosin, tannbørste, tannkrem, sånne poser med tørket smoothie, sokker, genser (som han skulle fått uansett)
 
Så lurt :) Det var mange gode ideer. Jeg glemte bort posene med tørket smoothie, men de likte han godt.
 
Så lurt :) Det var mange gode ideer. Jeg glemte bort posene med tørket smoothie, men de likte han godt.

Jeg orker ikke ha huset fullt av billig plast skrap, så derfor jeg kjøpte en Lego duplo og delte opp, og ellers ga han ting han kan spise (men ikke usunt) eller ting han trenger eller uansett hadde fått.. Når han blir større tror jeg at jeg vil ha noen luker med aktiviteter, men foreløpig skjønner han kkke det (skjønner vel lite av kalenderen, men...).
 
Her får han også kalender! Har kjøpt duplo og fordelt på mange pakker. Veldig gøy med dører og vinduer som kan åpnes og lukkes og figurer, fordeler det sammen med klosser. Også kjøpte jeg en pakke med flere forskjellige anleggsmaskiner (på str med småbiler) som er fordelt. Og såpebobler, pysj fra ebay, nisse når vi skal pynte til jul, liten bok. Hver lørdag får han en liten sjokolade.

Også har tanta og bestemora hans kjøpt noen gaver jeg ikke vet hva er :)
 
Vi har ikke kalender i år. Tenker jeg venter til neste år, hun vet jo ikke hva jul er enda. Men hun syns det er gøy med nissene jeg har satt frem :)
 
Jeg tenkte at snuppa ikke skulle få noen kalender i år, siden de ikke skjønner noe av det uansett.. Men så kom bestemoren med en pakke kalender..
Der har hun fått alt fra smoothie, sokker, sjokolade,tannbørste, hårpynt å bok med bilder av seg selv i
 
Minstemor har ingen kalender !xsmile3:sorry:
 
Back
Topp