Adhd medisin

nancy drew

Forumet er livet
Kjenner du noen som er fornøyd med adhd medisinen sin? Føler jeg bare hører om deprimerte unger og mistrivsel. Og tenker da hva personen gir uttrykk for selv, ikke hva folk rundt syns. For er tross alt personens selvfølelse som er viktigst.
 
Kjenner ei voksen som sier hun blir mer beslutningsdyktig og mindre distrahert. Hun har ADD.

Kjente ei jente på 10 som sa at hun kjente ikke seg selv igjen, ble mer sjenert og usikker.
 
Har selv brukt Ritalin og fikk en ro over meg som jeg aldri hadde som barn, har bare gode opplevelser med det.
Samboer derimot, følte seg ikke som seg selv, og slutta raskt med den. Han brukte en annen type senere som hadde mye bedre effekt på han, som han brukt i en del år.
Ingen av oss bruker det nå lenger da.
 
Sønnen min på 8 sier han er veldig fornøyd med medisinen sin. Vi har glemt å gi han tabletten hans én gang siden oppstart og den dagen var ingen god dag ifølge han selv.
 
Sønnen min på 8 sier han er veldig fornøyd med medisinen sin. Vi har glemt å gi han tabletten hans én gang siden oppstart og den dagen var ingen god dag ifølge han selv.
Hva går han på? Mitt barn har også medisin, prøvd litt ulike preparater, får dårlig matlyst
 
Back
Topp