"Abortklinikken" Mandag TV2 kl.22.35.

tidligerebruker

Elsker forumet
Jeg må ha hørt feil?? Abort inntil 8 mnd??? [:@]Dette er hva dokumentaren på TV2 skal handle om i morgen...Vet nesten ikke om jeg tør å se...[X(]
 
Er det den dokumentaren det var snakk om for noen uker siden? En klinikk i Spania eller noe sånt??
 
Det vet jeg ikke,fikk det med meg akkurat nå på reklamen....
 
Tror ikke jeg kommer til å orke å se på den...

Men jeg håper den kan være med å forandre noe... Kan ikke holde på å abortere barn i 8.mnd!
 
Orker ikke å se noe sånt. Det het jo senabort det jeg hadde med Milli i uke 19+4. Hun var jo utrolig perfekt og liten da hun kom ut. Hadde aldri gjort noe sånt (eller tatt abort i det hele tatt) hvis barnet var friskt!
 
Jeg skjønner ikke at noen er i stand til å ønske abort når de har blitt så godt kjent med barnet sitt. Og hvis barnet er helt friskt i tillegg. Jeg blir bare så kvalm at jeg orker ikke å tenke det engang. Og så lurer jeg rent praktisk, ungene ville jo levd når de kom ut? Må de ikke fødes likevel da? Jeg måtte føde Milli... Grotesk er det eneste ordet som beskriver det der...
 
Hørtes jo helt forferdelig ut. Groteskt dyrisk. Huff så fælt. Må se om jeg tør å se den.
 
Er helt i mot abort så sent i svangerskapet, men at de har laget et program om det synes jeg er bra!
Jo flere som blir opplyst på hva som fåregår jo bedre.. jo flere vil legge press på å få det fjernet!
Det skulle ikke vært lov, det er vel ikke helt lov heller tenker jeg!
Dreper et barn, i mors liv ville jeg ha kalt det!
Tror jeg vil se.. og  evt bli med på en aksjon for å få slikt stoppet i hele verden!
 
 
Det er regelrett drap ja, de setter en giftsprøyte og dreper barnet i mors liv. Deretter må moren føde det døde barnet.
 
Hvorfor i all verden de ikke kan velge den lovlige løsning for å ikke beholde barnet forstår jeg ikke. "Abort" i 8. måned er forbud, i Danmark (som denne dokumentare kommer fra) og i Spania, hvor drapene foregår, og ellers i verden også. Å derimot føde barnet, levende, og deretter sette det bort til adopsjon er tillatt i de aller fleste land (dog ikke alle. Bla. Kina tillater ikke noen å gi sitt barn bor til adopsjon (hvilket  kan virke paradoksalt, ettersom det tross aøt adopteres flere tusen barn derfra hvert år, men dette er altså hittebarn. Fordi det ikke er lov å adoptere baret bort, så legger moren det en plass der hun vet det vil bli funnet, gjerne ved et barnehjem, og barnet adopteres bort etter at foreldrene har vært etterlyst i en periode. (dog, det adopteres bare bort dersom det blir brakt til et barnehjem som er godkjent for utenlandsadopsjon, det er bare 20-25% av barnehjemmene som er det)) Men de landene hvor folk benytter seg av denne "spanske aborten" tillater adopsjon.)
 
Jeg har ikke sett programmet, og har ikke noe stert ønske om det. Jeg synes det er kjempebra at en slik dokumentar lages, og håper det han være med på å få slutt på dette, men personlig valgte jeg å ikke se en. HAr lest nok om saken til å vite hva det går i, og orket rett og slett ikke SE det, å lese det er ille nok.
 
blir kvalmen av reklamen for d...
trur faktisk eg ska se programme..
d e uten tvil drap...
ett fett om ongen e innforbi eller uttforbi magen når di tar livet av han/hu.
mången så får ongane sine før di har logge 8mndar inni magen... å her drepe di di...
jævlar, åhhhhhhr[:@][:@][:@]
 
Her er linken.
[link=http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/dokument2/article799936.ece]http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/dokument2/article799936.ece[/link]
 
 
Vet ikke om jeg greier å se det, kommer bare til å begynne å grine. Jeg får helt vondt i kroppen med tanke på at noen gjør dette frivilig, er for abort fram til uke 12 for de som trenger det, men er mot abort når det gjelder meg selv. 8 mnd? Skjønner det ikke[:(]...........har ikke ord.....
 
 
Back
Topp