Aborterte

m@ritamor

Flørter med forumet
Så gikk det galt...fikk smerter igår og mistet ungen.
Ble undersøkt idag og jeg slapp heldigvis utskrapning det hadde gått ut av seg selv.
Trist men ikke noe mer å få gjort med det....
 
Det var kjempetrist å høre [:(]
 
hei.. vet hva du går igjennom.. samme skjedde med meg 27okt.. men vet du hva?? ble gravid nesten med en gang igjen.. og nå er jeg 27 uker på vei med en frisk liten gutt.. så bare stå på.. det er som regel noe galt da dette skjer.. det er faktisk kroppens måte å gi beskjed om.. så lukke til videre
 
Det var trist å høre!! Men lykke til videre, håper det går bra neste gang.
 
Så leit å høre...
Går sikkert bedre neste gang![;)]
Så lykke til med videre prøving,om det er det dere ønsker!?
 
Sender deg masse varme tanker
*klem*
 
Så trist...[:(]
Håper det går bedre neste gang[:)]

trøsteklem fra meg.
 
så trist, håper det går bedre neste gang!
 
det var virkelig trist. håper det går bra med deg. sender mange trøsteklemmer. husk på at det er lov å være lei seg. jeg mistet i september. hadde en kjempetøff tid fram til januar. ville ikke tillate meg å være lei meg. tilslutt var det ei vennine som presset meg til å innrømme at dette var en sorg for meg. da løsnet det litt. jeg er nå gravid igjen og snart over de første tolv ukene. på ul i går. barnet hadde det helt fint. vinket og sparket. neste gang går det nok bra med deg også!! flere klemmer og lykke til videre
 
Jeg skjønner hvordan du har det nå...i det ene øyeblikket er man kjempe lei seg, så tror man at det går litt bedre, prøver å tenke positive tanker. Tenker at man blir snart gravid igjen....men så bryter man ut i gråt igjen, for man føler et tommrom etter at man har mistet sin kjære lille spire. Men trøst deg med at det faktisk blir bedre og smerten forsvinner etterhvert...lykke til videre

go klem fra meg, vi tenker på deg!
 
Back
Topp