A witch & her little monsters...

McRaven

Mamma
...and one handsome devil ;)

Jeg er McRaven, har to nydelige barn fra et tidligere forhold, og fant drømmemannen i 2010:Heartred Jeg skulle opprinnelig ha bare et barn, men det ble to.. Og nå med et kjærlighetsfrø i magen (hva er vel et liv uten unger :p ):D Vi bestemte oss for å prøve fra og med April 2015, for et 2016 barn.. tenkte dette kunne ta lang tid, så vi fikk litt sjokk når testen lyste mot oss lørdag 25.04 bare etter pp1.
2cx9e37.jpg

Babyen er hjertelig velkommen og vi gleder oss kjempemasse!
Foreløpige termin er 6.januar. Og vi skal prøve å holde det hemmelig til uke 12 ;)
 
Det blir kjekt å følge deg.
 
:confused:Er så trøtt.. I går, etter at barna var lagt, så sto oppvasken for tur.. Pakking av sekker og div smårydding. Klokka hadde bikka 22 og jeg kjente tårene pressa på fordi jeg var SÅ ufattelig sliten å trøtt. Føler ikke jeg rekker å sove så mye som jeg burde, synes det er slitsomt. Håper det blir bedre litt utover her. Hjelper jo ikke akkurat med pollensesong og allergimedisiner heller:meh:
Prøver å glemme litt å telle dager.. Går så sakte for meg som er så utålmodiglaughing7 ser fram til Ul time den 28.05 da.. Det er jo ikke lenge til! :D
 
Når klokka bikker 22 lar jeg oppvask og rydding være, og sekker pakker jeg neste morgen, da legger jeg meg. Oppvasken går ikke fra meg (trolig tar mannen den etter at jeg er i seng, det er egentlig hans ansvar)
 
Jeg har grudd meg til fødselen før jeg ble gravid denne gangen.. For alle sier at nr 3 er en luring:( fødsel nr1 var helt jævlig.. Jeg var kjemperedd og stritta imot alt jeg kunne (ble jo ikke bedre av det liksom) og besvimte gjorde jeg også (hadde ingen smertelindring). Fødsel nr 2 var jo en drøm i forhold, sa jo bare plopp.. Men da hadde jeg Lystgass :) lystgassen har de tatt bort nå... Og så er det jo over 7år siden siste fødsel..

Har tenkt at jeg er nødt til å forberede meg allerede nå til fødselen. Hjelper ikke å begynne i uke 30 liksom..Har jo veldig lyst til å lære avslappningsteknikker ala hypnofødsel.. Men det finner jeg ingen her i Trøndelag som kan lære bort:sorry: Jeg trenger psykisk opplæring til min neste (og siste) fødsel, for jeg ønsker så inderlig at den skal bli fin :) jeg kunne helt sikkert ha gått på et fødselsforberedende kurs, det samme kurset 3-4 ganger nå fram til fødselen, bare for å bli psykisk klar for det.

Kjedelig å grue seg, for jeg vil jo så inderlig være mentalt klar uten å være redd:)
 
Åhh. Det må være fælt


Jeg gleder meg jeg egentlig... Men det at nr tre er en luring lurer jeg på.

Jeg fikk jo første seks dager over termin, fem timer etter første rie,og nr to to dager før termin, rundt et døgn etter første rie (det stoppet opp på fire cm og ikke mer rier i sånn drøyt halve døgnet...)

Hva er en luring etter dette, liksom??
 
Da har jeg klart å rotet meg til å ringe på helsestasjonen for å få time til JM (hater å ringe for å bestille time å si hvorfor, men det gikk så fint atte). Hun skulle få JM til å ringe opp igjen. Men hun jeg snakket med (hun som tok tlf) var så søt og koselig! Hadde stor forståelse for at jeg har angst for fødselen. Å hun sa at JM var veldig flink å at dette skulle gå bra og at vi kunne begynne allerede på første JM time å snakke om fødselsangst :D nå ser det lyst ut, ble så letta! Puh! :D Dette skal jeg klare, jeg trenger bare å ha noen som har trua på meg og sier at dette går steike så bra ;)

Bare 14 dager igjen til UL, vi gleder oss :) (og 39dager igjen til 12 uker :D )
 
Flott at du søker hjelp! Veldig modig av deg. Gjorde det ikke selv første gang, men er vel av typen som liker å orde opp sjøl :) og det klarte jeg også, bare så leit at jeg kvidde meg til tårer og depresjon de første 38 ukene. Var en fantastisk opplevelse. Gleder meg til å få gjøre der igjen!
 
Flott at du søker hjelp! Veldig modig av deg. Gjorde det ikke selv første gang, men er vel av typen som liker å orde opp sjøl :) og det klarte jeg også, bare så leit at jeg kvidde meg til tårer og depresjon de første 38 ukene. Var en fantastisk opplevelse. Gleder meg til å få gjøre der igjen!
Nåja.. Flink og flink.. Den tredje gangen så må jeg vel bare innrømme angsten og søke hjelp.. ;) Gikk jo å grudde meg som bare det sist gang og det var jo ikke gøy. hadde ikke glede av det svangerskapet + at jeg havna i fødselsdepresjon.. Blæ!:confused: Det vil jeg ikke oppleve igjen :)
 
Wææ, litt angst når jeg var på do i går.. Spotta litt.. Rosa på papiret, ikke rødt da heldigvis. Ikke har jeg vondt heller, så beroliger meg med at det er bare livmora som vokser :) Vi gleder oss kjempemasse til UL om ei uke, bare EI uke igjen :D

Vi skal på hytta med svigers i helga, og jeg har bestemt meg for å ikke fortelle om bebis før etter UL. Får håpe jeg ikke blir så alt for dålig, sånn at jeg blir avslørt :p da får vi bare improvisere og si det likevell.. Bebis skal være ca like stort som et bringebær nå, det er bra kult det :D Mannen kosa med bebismagen i går:Heartredkoselig:love7
 
I dag er dagen her :D vi skal på ultralyd! Vi er så spente.. Timen er ikke før i kveld, så det blir en lang dag :) Er så spent på å se bebis, et bankende lite hjerte fylt med livsglede og kjærlighet:Heartred (er også spent på å se om det er en eller om det er en hel haug med bebiser inni der:love017, men regner med at det bare er en :) ) :happy093
 
I dag er dagen her :D vi skal på ultralyd! Vi er så spente.. Timen er ikke før i kveld, så det blir en lang dag :) Er så spent på å se bebis, et bankende lite hjerte fylt med livsglede og kjærlighet:Heartred (er også spent på å se om det er en eller om det er en hel haug med bebiser inni der:love017, men regner med at det bare er en :) ) :happy093
Så spennende. Masse lykke til! Vi gleder oss til å høre hvordan det gikk:)
 
Og lille bebis var i storform! :D hun sa jeg var ca 8+6 så det stemmer jo sånn ca med det jeg har satt i tickeren (8+4) :) babyen sparket, og hjerte slo 182 slag :D vi er så lykkelige:happy093
 
Iiik, fødselsangst! :oops: også er det ingen/få som driver med hypnobirth kurs:(. Vurderer seriøst å dra til Oslo, evt London for å få et slikt fødselskurs altså. Leser alt jeg kan på nett, og prøver å finne mest mulig info på YouTube..

Fant ei dame i dag, som jeg synes var fantastisk! https://m.youtube.com/watch?v=mAHjuTWLxmA
Likte henne skikkelig godt som person og måten hun forteller på :)

Jeg har skikkelig tro på å være positiv slik som hun sier:) og jeg skal begynne med fødselsforberedende allerede nå, for jeg skal IKKE være redd når termin kommer. Om jeg så må ta et kurs 4ganger, så javel:p

Så da er det bare å vente på JM time i uke 26 (2uker til) og tømme henne for info, og så ordne seg med kurs :)

Er 10+3 i dag :)
 
Back
Topp