80% eller 100% i permisjon?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Lurer veldig på hva jeg skal velge, men tror jeg lander på ett år og 80% lønn denne gangen.
 
Vi skal ha 100% permisjon og gradere den utover så vi blir delvis hjemme til barnehagestart i august. 
 
Skulle gjerne hatt ett år, men jeg tror det blir for lite å rutte med i mnd. Det spørs hvor mye jeg klarer å jobbe det siste halvåret.
 
hmmm... blir nok 100% lønn, og får heller sette litt penger til side hver mnd sånn at jeg kan ta noen mnd ulønnet permisjon, og så begynne å jobbe litt kvelder og helger igjen etter hvert.. vi har ikke helt bestemt oss ennå, så vi får se :)
 


Februar10 April12 skrev:
hmmm... blir nok 100% lønn, og får heller sette litt penger til side hver mnd sånn at jeg kan ta noen mnd ulønnet permisjon, og så begynne å jobbe litt kvelder og helger igjen etter hvert.. vi har ikke helt bestemt oss ennå, så vi får se :)


Smart!
 
Jeg ønsker å ta 80 % lønn og ett års permisjon, men så kommer jeg til å jobbe 10 % gjennom permisjonen. Da får jeg forlenget permisjonen og jeg kan heve provisjons lønn - blir uansett jobbing uansett, så kan like gjerne får betalt for det.
 
Om man tar ut 100% + et par mnd ulønnet permisjon sitter man igjen med mer totalt enn om man tar ut 80%.

Vi lander mulignes på tidskonto der jeg jobber litt slik vi får strukket permisjonen ut til barnehagestart i august 2013.

 


Blistex skrev:
Om man tar ut 100% + et par mnd ulønnet permisjon sitter man igjen med mer totalt enn om man tar ut 80%.

Vi lander mulignes på tidskonto der jeg jobber litt slik vi får strukket permisjonen ut til barnehagestart i august 2013.



Men da må man være så veldig flinke til å legge av penger hver mnd så man har penger de mnd man går ulønnet.... og det er ikke vi!  hehe

 


Dunn skrev:
Vi skal ha 100% permisjon og gradere den utover så vi blir delvis hjemme til barnehagestart i august. 



Samme her. Har heler ikke råd til at mannen skal ha 80% lønn. Taper vanvittig mye på det.
 


Blistex skrev:
Om man tar ut 100% + et par mnd ulønnet permisjon sitter man igjen med mer totalt enn om man tar ut 80%.

Vi lander mulignes på tidskonto der jeg jobber litt slik vi får strukket permisjonen ut til barnehagestart i august 2013.



 
Timekonto. 270 permisjonsdager
Håper på å få barnehageplass 60% fra januar 2013 og strekke persmisjonen frem til januar 2014.. sånn at mannen min og jeg kan være hjemme 1 dag hver i uka i et år..


Har bestilt time hos NAV for å se om det lar seg gjøre, får vi ikke barnehageplass  60% barnhageplass fra januar 2013 så er jo hele planen bortkastet..
 
Det er spørs hvor mye vi har å rutte med. Vil gjerne ha 100% permisjon, men sist måtte jeg ta 80% permisjon. Så vi får se:) Kanskje mannen stiger i lønn snart :)
 
Vi skal vel ha 100% gradert permisjon fra knerten er 3 mnd, snakket vi  om, så at jeg eventuelt jobber 2 ganger i uken, og han har perm 2 dager, vi får se hvordan det blir.
 
Aner ikke. Tror mannen tar ut permisjon her i huset, mest sannsynlig 100%
 
Har dessverre ikke råd til ett år, men lurer på å søke ett par mnd ulønnet permisjon og ta 100% dekningsgrad, for tror vi kommer bedre ut sånn :)
 
tror det blir 100% perminsjon, 80% lønn..
 
Vi tenker å velge 100% lønn og så tar jeg 2 mnd ulønna perm fra jobben, slikt at vi blir like lenge hjemme som ved 80 lønn:)
 
Back
Topp