8 uker og blødning

Mami1

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Er 8 uker i dag og våknet til brunt (gammelt blod) på papiret i dag:( håper spiren klorer seg fast men har mine tvil siden symptomene ser ut til og Være borte og blødningen fortsatt pågår:'(
 
Trenger ikke å være noe galt selv om du har litt blødning[emoji173]️ Hadde dette selv i uke 6. Starta med friskt blod på ettermiddagen/kvelden som vedvarte ut mot neste dag før det gikk over til brunt utflod i ei lita uke. Var på TUL i forrige uke og der så vi et bankende [emoji173]️ og alt var fint så blødning betyr ikke nødvendigvis å være negativt[emoji3] (følte også jeg mistet mine symptomer)

Masse lykke til og håper den lille spira holder seg i magen leeenge enda[emoji178]
 
Stor klem[emoji173] Satser på at dette bare er en uskyldig blødning[emoji8]
 
Sender deg en god klem og håper det er en uskyldig blødning :Heartred
 
Håper dette er bare uskyldig! [emoji173]️ stor klem![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Krysser fingrene for at det er helt uskyldig. Men skjønner du blir bekymret. Jeg ville ringt lege så du kan få deg en sjekk for å få beroliget deg selv litt. Siden du er 8 uker skulle man tro du kan bli sendt til en ul?
 
sender deg en stor klem.
Det er i hvert fall et positivt tegn at det er brunlig blod:) Ring legen dersom du føler deg usikker.
 
Sender deg en stor klem :Heartred
og jeg skjønner redselen din godt. Sitter i akkurat samme situasjon, og er livredd selv :(
 
Sender en god klem og krysser det jeg kan for at det bare er en uskyldig blødning:Heartred
 
Har sluttet å blø så har fortsatt et lite håp nå:)

Krysser fingrene:) Har du barn fra før evt gått gravid før? Noen blør og andre ikke, begge deler er like normalt:))
 
Da satser vi på at det går bra denne gangen også :)
 
Jeg har småblødd ved flere anledninger, og i går mens jeg var på jobb fikk jeg den kraftigste blødningen hittil. Masse frisk blod og ganske vondt i magen. Tok en UL som viste bankende hjerte, og det sluttet etterhvert. Så lenge man blør men spiren fortsatt har bankende hjerte er det jo faktisk gode muligheter for at dette går bra. Lykke til!!![emoji169]
 
Last edited:
Håper alt er bra med mageboeren. :) Sender deg en stor klem, fortsatt god helg!
 
Håper det går bra ❤️ Ring legevakten om du blør mer.
 
Back
Topp