8.5 uke skoleferie

Eldste er eneste som går på skole, hun er 3 uker hos faren og resten hjemme.

Når de minste blir større må vi dele oss litt tror jeg, får se når den tiden kommer.
Eller så må vi få hjelp av familien
 
AKS og 4 uker ferie på meg. Er litt usikker på mannens ferie, men vi har heldigvis hjelp av foreldrene mine dersom vi skulle trenge det.
 
Her har de 3 uker med meg og 3 uker med far. I tillegg er eldste ofte på en uke med ett eller annet som arrangeres av sommeraktiviteter og yngste er i barnehagen de 2.5 resterende ukene. Eldste har Sfo i sommer så går så fint så :)
 
Her har vi ikke noe tilbud fra skuleslutt til skolestart. Mannen har fellesferie, og jeg må ta ferie slik at vi får det til å gå opp. Kommunen synes visst ikke vi trenger ett SFO tilbud
 
Vi sender eldstemann (11år) én uke som sommerleir med idretten han driver med, og to uker på språkreise til England. Og så blir det vel en uke eller to med besteforeldre på hytten. Minstemann blir for det meste i barnehagen når ikke vi har ferie, men han skal få en uke alene med besteforeldre han også...
Reise alene på språkreise til England i en alder av 11 år?
 
Vi har ikke skolebarn enda ;)

Vi har jobber hvor barna kan være med litt på jobb, så må vi ha litt ferie sammen og litt en og en. Håper svigers er kapable til å være litt barnevakt når barna er så store, og mamma vil nok ha ungene litt :) pappa har barn på samme alder, så jeg håper de vil besøke bestefar litt også.
 
Skal på ferie til mormora si, ellers tar vi det litt som det kommer. Jeg er i permisjon uansett da :)
 
Vi har altså ut fjerde klasse tilbud om sfo i juni og august, juli er det stengt. Juli har også besteforeldre stort sett ferie så mamma passer gjerne barn i juni og august, men ikke når hun er bortreist i juli (eldste begynner i femte til høsten så mulig noe tid hos mormor i august så det ikke bli så lange uker til skolen begynner)
 
Back
Topp