75 prosent sjanse for SA???!!!

Mon89

Flørter med forumet
a3d9ac7c919ce22de033c23ccf4f8dff.jpg


Er dette sant? Er jo bare i uke 4.
 
Nyt graviditeten❤️
 
Husk at uke 5 er 4+0, altså IKM for veldig mange. VelIg mange vet ikke at de er gravide engang. Her er det vel også snakk om alle egg som blir befruktet men som ikke fester seg? Sjansen for SA 4+0-1 er "bare" rundt 32%.
 
Nei gjør ikke det, orker ikke tenke!!, men ikke symptomer idag og lite igår. Hadde symptomer faktisk ved ikm, kvalme.
Ved min forje graviditet hadde jeg overhode ingen symptom i det hele tatt..ingenting før halsbrann og bekkenløsning mot slutten av sv.skapet. Du er heldig om du slipper kvalmen osv..nyt det! Du er gravid!:Heartred
 
Ved min forje graviditet hadde jeg overhode ingen symptom i det hele tatt..ingenting før halsbrann og bekkenløsning mot slutten av sv.skapet. Du er heldig om du slipper kvalmen osv..nyt det! Du er gravid![emoji813]red

Men var jo kvalm før.
Hmm
 
Men var jo kvalm før.
Hmm

Symptomene kan svinge veldig, jeg har følt når hormonene bare har sprutet på masse symptomer, og så plutselig noen dager med ingen følelse av å være gravid.. Tenker at kanskje det går i bølger fordi kroppen justerer seg og venner seg til gravid-modus...?
 
Back
Topp