713...

Så mange som mulig..? [emoji16]
 
Vet ikke :p
 
Det var jo mindre enn dagen før, så tenker vi må ha mer idag ;)
Du får lage noen tråder :p for å si det slik dagen før stod eg for ganske høy andel av dem.. i går mye mindre aktiv, men alle trådene hjelper på nye innlegg
 
Du får lage noen tråder [emoji14] for å si det slik dagen før stod eg for ganske høy andel av dem.. i går mye mindre aktiv, men alle trådene hjelper på nye innlegg
Ja skal se ka æ får til :) Har vært litt mindre aktiv selv siden igår kveld- fått familiebesøk på overnatting så vil ikke sitte så mye på mobilen da [emoji41] Men får litt tid seinere idag: D
 
Ja skal se ka æ får til :) Har vært litt mindre aktiv selv siden igår kveld- fått familiebesøk på overnatting så vil ikke sitte så mye på mobilen da [emoji41] Men får litt tid seinere idag: D
Ja ikke alltid like lett alltid :p så på topp 100 listen i går og i dag var jeg falt ned hele 10 plasser! :p
 
Tror jeg har skrevet ganske mye den siste timen, men nå holder jr på å våkne og jeg er litt sliten i fingerne :p
 
Synes det kanskje var litt lite, så skal få prøvd å skrevet en del i dag :)
 
No e besøket drar, lillegutt tar seg en blund på brystet og samboer på trening, så skal prøve å skravle litt før kveldsbadet :)
 
Back
Topp