70% på ull, desemberbarn og det KLØR i fingra etter å shoppe!!

Ull en fantastisk og det jeg absolutt foretrakk sist! Ull strekker seg endel også så det varer lenger enn eks bomullsklær i samme str. 50 er som regel ikke så mye vits. Ville satset på bodyer og strømpebukser i str 56, 62 og kanskje 68. Det er jo str de sannsynligvis bruker i vintersesongen. Siden ull har så mye stretch er bodyene ofte lettere å få over hodet også :) Jeg kjøpte endel ullstoff og lagde sist selv faktisk :)
 
Ull en fantastisk og det jeg absolutt foretrakk sist! Ull strekker seg endel også så det varer lenger enn eks bomullsklær i samme str. 50 er som regel ikke så mye vits. Ville satset på bodyer og strømpebukser i str 56, 62 og kanskje 68. Det er jo str de sannsynligvis bruker i vintersesongen. Siden ull har så mye stretch er bodyene ofte lettere å få over hodet også :) Jeg kjøpte endel ullstoff og lagde sist selv faktisk :)
Jeg kommer til å sy bilstolpose og sikkert noen tøfler etterhvert, men vet ikke om jeg er selvsikker nok til å starte på vanlige klær [emoji85]
 
Ha ha.... jeg tror jeg fikk brukt str 50 i 3 dager med førstemann, han var nesten 4,4 da han kom... så den tidlig shoppingen gjør jeg ikke igjen :hilarious: og ull venter jeg med, noen babyer liker absolutt ikke noe ull... min elsket bomull og hatet ull.
 
Jeg kommer til å sy bilstolpose og sikkert noen tøfler etterhvert, men vet ikke om jeg er selvsikker nok til å starte på vanlige klær [emoji85]

Akkurat ullstoff er ikke helt enkelt å begynne med på vanlig maskin, i hvertfall ikke om du har en helt «vanlig» type Coop obs maskin.

Men å sy klær til baby er kjempegøy, vil absolutt anbefale å begynne med bukser. Jeg gleeeeeder meg denne gangen, skal sy SÅ mange bukser med fot. Var så plagsomt vanskelig å få tak i det sist.
 
Akkurat ullstoff er ikke helt enkelt å begynne med på vanlig maskin, i hvertfall ikke om du har en helt «vanlig» type Coop obs maskin.

Men å sy klær til baby er kjempegøy, vil absolutt anbefale å begynne med bukser. Jeg gleeeeeder meg denne gangen, skal sy SÅ mange bukser med fot. Var så plagsomt vanskelig å få tak i det sist.
Jeg har en heavy duty maskin fra Singer [emoji4]
Har sydd noen bilstolposer og siklesmekker hittil [emoji28]
 
Jeg har en heavy duty maskin fra Singer [emoji4]
Har sydd noen bilstolposer og siklesmekker hittil [emoji28]

Kjenner ikke akkurat den. Sikker på du mestrer litt klær når du kan såpass
 
Flinke dere er som syr! Er jo SÅ mange fine tekstiler å velge i [emoji7]
Jeg har ikke tatt i ei symaskin siden barneskolen [emoji85]
 
Å sy i ull er ikke bare bare nei, det er sant. Men om en får dreisen på det kan en spare endel :) Det blir moro å se om jeg får brukt opp igjen noe av alt det jeg lagde til storesøster av alle slags klær for det er seriøse mengder haha!
 
Flinke dere er som syr! Er jo SÅ mange fine tekstiler å velge i [emoji7]
Jeg har ikke tatt i ei symaskin siden barneskolen [emoji85]
Jeg har alltid vært en som reparer istedet for å kaste, så symaskin er et must.
Den jeg har hatt fra tenårene gikk duken da jeg prøvde å sy noe ganske tykt stoff for gubben.
Derfor insisterte han på at jeg måtte ha noe kraftigere [emoji23]
 
Back
Topp