7 dager etter IKM men negativ G-testet

Sunsmile

Forelsket i forumet
Jeg er kjempe frustrert...!
Nå er det 7 dager siden jeg skulle hatt mensen, men ingen tegn til den. Jeg har tatt flere tester, men de er alle sammen negative. Vi er nå i 3pp, og selvfølgelig håper på at testene dkal bli positive. Men ingenting skjer[emoji22]
Er det noen som har opplevd det samme?
Eller har tips til hva jeg kan gjøre?[emoji853]
 
Har du testet etter el? Er det mulighet for at el har vært senere enn antatt?
 
Har du til vanlig helt stabil syklus?
Det er ikke unormalt at syklusen forskyver seg noen dager av og til. Tr dukker nok opp innen noen dager skal du se. Om ikke testen blir positiv selvfølgelig, noen tester jo positivt sent. Håper på det siste :)
 
Nei, det har jeg ikke gjort. Men jeg har alltid perioder med 27-29 dager, og nå er jeg oppe i 36 dager:/

Jeg tipper at syklusen har forskjøvet seg litt. Selv om man har stabil syklus hele livet kan det plutselig skje.

Det er jo en mulighet for graviditet, men jeg hadde ikke håpet på det. Tror mulighetene er større for at tante kommer på besøk i nærmeste fremtid :)

Men oppdater om hvordan det går da!
 
Jeg har brukt tidligtester, men kan jo hende jeg produserer lite hormon i førsten[emoji28] Ellers så kanskje det er forskyvning. Kan jo ikke gjøre annet enn å vente, og håpe da[emoji173]️
 
Jeg har brukt tidligtester, men kan jo hende jeg produserer lite hormon i førsten[emoji28] Ellers så kanskje det er forskyvning. Kan jo ikke gjøre annet enn å vente, og håpe da[emoji173]️

Lykke til! Håper selvfølgelig at det er en spire på gang :D
 
I dag kom Tr. Aldri hatt såååå lang periode før[emoji15] 38 dager.
Jaja, PP 4 neste.!
 
Hadde det samme forrige syklus, men mensen hadde bare vært litt sen. Er 33 år, så kan vel ha noe med det å gjøre også. Heller det enn et svangerskap utenfor livmor, som jeg først trodde.
 
Back
Topp