6mnd baby snørr og tett

Var på legevakten idag. Crp var under 5, og legen trodde kanskje det var astma hun hadde med forkjølelse slik at hun ble mer tett. Ble anbefalt å bruke saltvann i forstøverapparat som vi har til 3 åringen og gi flytende febernedsettende.
Ok, men følg med om hun har inndragninger i magen når hun puster. Saltvann og morsmelk gjør susen
 
Ok, men følg med om hun har inndragninger i magen når hun puster. Saltvann og morsmelk gjør susen
Morsmelk har jeg ikke[emoji20]
Hun har ikke inndragninger, det ser jeg etter hver dag. Har en som slet med pust og hadde mye av det før vi ble tatt på alvor. Han var inn og ut av sykehuset fra desember 2016 til april 2017. De sa da hele tiden at han hadde virus, men ble hentet med ambulanse 3 ganger. Da fant de en gammel lungebetennelse og en ny, og har gått på medisiner siden.
 
Morsmelk har jeg ikke[emoji20]
Hun har ikke inndragninger, det ser jeg etter hver dag. Har en som slet med pust og hadde mye av det før vi ble tatt på alvor. Han var inn og ut av sykehuset fra desember 2016 til april 2017. De sa da hele tiden at han hadde virus, men ble hentet med ambulanse 3 ganger. Da fant de en gammel lungebetennelse og en ny, og har gått på medisiner siden.
Sånt er ikke noe gøy.
Håper barnet blir bedre snart
 
Ambulanse kom igår og pga av inndragninger, ble vi sendt på sykehus. Det ble hun undersøkt og tatt prøver av. Vi ble sendt hjem med medisiner for astma.
 
Back
Topp