6 mnd-grøt?

kibe

Blir kjent med forumet
Kan jeg gi 6- mnd grøt til sønnen min på 5 mnd? Eller blir det for grovt?
 
Jeg tror det vil variere. For noen går det sikkert helt fint, for andre kan det kanskje bli reaksjoner. Jeg begynte ikke med fast føde før min var 6mnd, men da begynte jeg med det som var merket 4mnd siden han overhodet ikke var vant til annet enn melk. Så jeg er slik at jeg heller er på den sikre siden om du skjønner. [;)]
 
Men du må vel bare vurdere ut ifra om sønnen din er vant med fast føde, og vurdere pluss og minus. [:)]
 
Takk for svar! [:D]
 
Men det er vel bare at det er mere smak i 6-mnd grøten, biter kommer vel ikke føre 8-mnd....? Slik har jeg forstått det på nestlè sine grøter! [8|][:)]
 
stemmer det.. 6 mnd grøten er smaks grøten, 8 mnd er biter grøten og 1 år er energi grøten... jeg gir vesla mi 1 års grøten til tross for at ho er snart 10 mnd.. [:)] går så fint atte.. ho ville ikke ta noe annet av grøt så..
 
Da blir det 6mnd grøt her hos oss!! Takk for svar! [:)]
 
ORIGINAL: chicita86

stemmer det.. 6 mnd grøten er smaks grøten, 8 mnd er biter grøten og 1 år er energi grøten... jeg gir vesla mi 1 års grøten til tross for at ho er snart 10 mnd.. [:)] går så fint atte.. ho ville ikke ta noe annet av grøt så..
 
Back
Topp