519..

Ikke i bruk

Forumet er livet
..innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Det er råbra! Hvor mange er dere her inne som er med på konkurransen? Har dere det gøy?
 
Jeg er med hvertfall, prøver de få gangene jeg har tid når lille ikke skal ha all oppmerksomhet :D
 
Vi er flinke! Har blitt bra med liv her inne og det er gøy! Men synes det er utfordrende å få skravlet mellom slagene her :p
 
Jeg er med :) Er gøy, men måtte prioritere å få sove litt selv når mini sov i dag :p
 
Gøy at det er så mye liv her! Vi er vel bare 10 stk som er med her inne, eller..?

Prøver å være aktiv, men har en travel hverdag og en aktiv gutt, så det begrenser seg naturligvis derfor [emoji13]
 
Gøy at det er så mye liv her! Vi er vel bare 10 stk som er med her inne, eller..?

Prøver å være aktiv, men har en travel hverdag og en aktiv gutt, så det begrenser seg naturligvis derfor [emoji13]
Ja kan jo ikke sitte på telefonen hele tiden, må jo tenke litt på inntrykket vi gir til ungene også hvis vi bare ser på tlf hele dagen :p
 
Blir litt svett av all den skravlinga jeg. Vanskelig å følge med via appen om noen har svart meg osv, for den oppdateres så treigt :p
 
Blir litt svett av all den skravlinga jeg. Vanskelig å følge med via appen om noen har svart meg osv, for den oppdateres så treigt :p

Går bare inn på de trådene det er nye innlegg i, så ser jeg plutselig at jeg hae blirt quotet der [emoji12]
 
Går bare inn på de trådene det er nye innlegg i, så ser jeg plutselig at jeg hae blirt quotet der [emoji12]

Hehe, sånn er det her også. Men så er det jo så mange nye tråder med innlegg i, at jeg føler det drukner litt :p
 
Jag er med . Prøvar så gott eg kan. Idag har jag 2 st hemma så blir ikkje mye bv
 
Ja kan jo ikke sitte på telefonen hele tiden, må jo tenke litt på inntrykket vi gir til ungene også hvis vi bare ser på tlf hele dagen :p
Jaaa! Jeg fikk så dårlig samvittighet i ste - så da måtte jeg legge bort mobilen helt (la den t.o.m i en annen etasje)
 
Eller..heter vel "påminnelser", men der kommer jo alt opp om noen quoter eller liker innleggene dine. Bruker bare appen jeg :)
 
Eller..heter vel "påminnelser", men der kommer jo alt opp om noen quoter eller liker innleggene dine. Bruker bare appen jeg :)
Ja, får også opp om noen quoter og liker. Men åpner bare de som quoter nå som det er så mye ;)
 
Eg er med. Men i dag er det fullt kjør frå morgon til kveld, så er knapt innom. Får prøve litt meir i morgon.
 
Jeg er med! Har vært i byen med ei venninne i dag, siste handletur før jobben kaller på tirsdag! Men har plassert frøkna i seng, og mannen framfor et spill - så nå skal det skravles ja! :D
 
Back
Topp