5 åring og søvn

Vivaliva

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Hvor lenge sover deres barn på rundt 5 år?

Min sovner rundt 21 og våkner rundt 7, men litt nysgjerrig på hvordan det ser ut andre steder:) vet at søvn er en veldig individuell greie da:)
 
Hvor lenge sover deres barn på rundt 5 år?

Min sovner rundt 21 og våkner rundt 7, men litt nysgjerrig på hvordan det ser ut andre steder:) vet at søvn er en veldig individuell greie da:)

Sovner mellom 19:30 og 20:30. sover til 07-08:30. :) i ukedagene må vi vekke rundt 06:30, da prøver vi å legge tidligere.
 
Eldstemann sov rundt 13-14 timer i strek da han var på den alderen, fra kl 18-18:30 til kl 7:30-8:00. Sikkert fordi han var utrolig aktiv på dagtid. :smiley-ashamed004
 
Legging mellom kl 19.30-20.30 våken stort sett mellom 6-7
Samme her. Inntil nylig våknet hun dog flere ganger i løpet av natten, nå heldigvis sjeldent mer enn 1 gang.
 
Samme her. Inntil nylig våknet hun dog flere ganger i løpet av natten, nå heldigvis sjeldent mer enn 1 gang.
Samme her :hilarious: :rolleyes: Heldigvis har det roet seg sammenlignet med før, men vokner fremdeles på natta. Og senest for en uke siden vokner hun kl 3 på natta og fikk ikke sove igjen:-( ikke sov hun dubb heller så den dagen holdt hun det gående fra kl 3 på matten til kl 18.30 dagen etter:-/
 
Samme her :hilarious: :rolleyes: Heldigvis har det roet seg sammenlignet med før, men vokner fremdeles på natta. Og senest for en uke siden vokner hun kl 3 på natta og fikk ikke sove igjen:-( ikke sov hun dubb heller så den dagen holdt hun det gående fra kl 3 på matten til kl 18.30 dagen etter:-/
Ja, har litt samme historie her. Lillebror er enda verre..
 
Jeg har en på 5 og en på 6 legges ca 19 og står opp 06 og 08 ish.
 
Her legges 2 åring cirka klokken 6. Og sover til halv 6 cirka. 8 åring legges 8 halv 9. Og sover til halv 6. Hun skal på skolen. I helgene kan hun ligge ekstra å sove
 
Back
Topp