5åring med diaré

Ramp3n

Glad i forumet
Jeg trenger tips og råd.
Er nå på dag 6 av ferie, hvor 6 dager har vært fylt med halsbetennelse og feber hos eldste, deretter høy feber hos yngste og nå har han fått penicillin og har jo diaré så det jomer etter! Noe jeg kan gi han for at det skal bli litt fastere og flytur hjem om to dager kanskje er overlevbar? ? Eller noe som kan kjøpes på apoteket?

Fy fader dette har vært ferien fra helvete!!! :(
 
Huff, vært en tøff ferie det skjønner jeg

Magen pleier som regel å bli i ulage av antibiotika, så biola feks er lurt å bruke i tillegg. Det tilfører kroppen de gode bakteriene som skal være i mage og tarmfloraen.
 
Huff, vært en tøff ferie det skjønner jeg

Magen pleier som regel å bli i ulage av antibiotika, så biola feks er lurt å bruke i tillegg. Det tilfører kroppen de gode bakteriene som skal være i mage og tarmfloraen.

Skal se hva jeg får tak i av sånt her men har mine tvil om at det er lett tilgjengelig :) Takk!

Ferien har vært et mareritt. Våkner i god tro hver morgen, men ender i feber, oppkast, vond hals, vondt hode eller diaré på ungene hver dag
Ikke ofte de vil hjem fra ferie men 8 åringen ba gråtende om å få reise hjem ista og 5åringen begynte alt for 3 dager siden å mase stakkars :( ikke så lett å bare reise hjem heller...
 
Back
Topp