4trimester/Tiden etter fødsel

Malolu87

Forelsket i forumet
Hei dere!

I svangerskapet gikk jeg opp ca 20 kg. Mesteparten var vann! Etter fødselen gikk jeg ned 15 kg første dagen jeg veide meg. To dager etter hadde jeg gått ned litt til. Og all hevelser etter vannet i fingre og alt hadde gått bort[emoji2]

Men gifteringen min passer ikke[emoji15] Noe jeg hadde sterk tro på at den egentlige hadde gjort! Føler jeg er tilbake i samme kroppsfasong som før fødselen. Selvom det "bare" har gått 4uker.

Noen som har denne erfaringa?
Vet enkelte må feks opp i sko strl i etterkant, men hva om man må det med ringer og?

Sent from my ALE-L21 using BV Forum mobile app
 
Tok 13mnd før jeg plutselig en dag fikk på meg et par sko som jeg kjøpte like etter jeg ble gravid. De sluttet å passe et par mnd før fødsel når jeg fikk en del vann i kroppen. Var sikker på at kroppen min hadde endret seg permanent, men skjedde en god del etter ett år. Mulig det hadde noe å gjøre med at jeg sluttet å amme (reagerer veldig på hormoner), for hadde egentlig innfunnet meg med at naturen fikk gå sin gang. Men helt klart en del vann som fortsatt var igjen, for spiste og trente som før, og la ikke på meg særlig i svangerskapet heller og plutselig en dag...;) Det gjelder forsåvidt hoftene mine også - de har "gått inn" igjen nå, men tok meg et år å akseptere at jeg aldri kom til å få på meg buksene mine igjen - og så plutselig... Er gravid igjen nå så får mulighet til å teste en gang til :p
 
Tok vel 2 mnd før jeg passet ringene igjen, selv om jeg fort gikk ned til under startvekt sist. Tror det er en av plassene det sitter lengst i...
 
Brukte lang tid på å passe mine gamle sko igjen, lenge etter resten av vekta var normal
 
Back
Topp