4 Month sleep regretion

Tuttemari

Blir kjent med forumet
Noen som opplever dette om dagen?
Her sliter vi natten lang på 3 uka.
Mistenker det er snakk om 4 months sleep regresjon etter å ha lest om det.Veldig vanskelig å få til å sovne om kvelden og våkner opp igjen for ingenting og hyyyyyyyyler.Bysser og bærer og ammer og prøver alt.legging tar fort vekk 2-3timer selv om han er stuptrett.Samme greia når han våkner på natt.våken 1-02.30 og lys våken og suldret lenge 04.30....Trøtt!
 
Her ga det seg (endelig) for en ukes tid siden. Var helt håpløs å få han til å sovne (og forbli sovende!) på dagtid i flere uker. Våknet litt oftere på natt også, men da var han heldigvis ok å få til å sove igjen.
Min er nettopp blitt 4 mnd (men mental alder 4,5 mnd, siden han kom to uker over tida). Hvor gammelt er barnet ditt?
 
Her ga det seg (endelig) for en ukes tid siden. Var helt håpløs å få han til å sovne (og forbli sovende!) på dagtid i flere uker. Våknet litt oftere på natt også, men da var han heldigvis ok å få til å sove igjen.
Min er nettopp blitt 4 mnd (men mental alder 4,5 mnd, siden han kom to uker over tida). Hvor gammelt er barnet ditt?
Han ble 4 mnd denne uka.dagsoving går ganske bra her selv om det er korte dupper nå.Natta og kvelden er verst[emoji53]
 
Merket det mest på dag og kveld. Bruker lengre tid på å få han til å sovne på dagen, og på kvelden sovner han nå i 22 tiden og ikke i 19 tiden som han gjorde tidligere. Natta har heldigvis vært grei her fra starten av, han våkner bare for mat. Skal sies at det er minst hver 2. time så det er slitsomt nok :p
 
Lille sover godt om natta, varierer hvor lenge han sover sammenhengende , men sliter mer med at han sover for kort om dagen, og sover dårlig i bil.
 
Hatt det sånn her lenge [emoji15] Hadde en god natt i natt til tross for at ho var våken i 2t midt på natta, men sov ihvertfall nesten 3t sammenhengende før og etter denne våkentiden og det er lenge siden sist [emoji28] Våknet minst en gang i timen i over en mnd nå [emoji42]
 
Nesten godt å høre at det er flere! Før sov han 5-6 t i strekk, våknet bare for mat og sovnet lett når han var trøtt. Nå har han gått tilbake til å våkne hver 2.-3. time, og har flere netter nå vært våken i flere timer om natten :( er vanskeligere å få ham til å sovne om dagen også. Hva gjør man??
 
Nesten godt å høre at det er flere! Før sov han 5-6 t i strekk, våknet bare for mat og sovnet lett når han var trøtt. Nå har han gått tilbake til å våkne hver 2.-3. time, og har flere netter nå vært våken i flere timer om natten :( er vanskeligere å få ham til å sovne om dagen også. Hva gjør man??
Det lurer jeg på å[emoji53]Samme endringen her.Blir smårar av søvnmangel [emoji85]
 
Her er det 4 trinn i noen uker nå , sliter å sovne både dag og natt og når endelig sovner så våkner hele tiden.
 
Man holder ut, det er det man gjør [emoji23] nettene er blitt bedre her, men ser for meg noen uker til (ihvertfall) med hyppig nattmat. På dagen sover han når han er trøtt. Kastet bort alt av rutiner.
 
Knotten kan spendera 1-2 timmar helt klarvaken under natten (dock inte varje natt). Ligger och babblar och sparkar vilt helt för sig själv, men nöjd. Så ammar han lite och somnar. Kan inte vara speciellt stimulerande då vi har mörklagt sovrum. :)
 
Knotten kan spendera 1-2 timmar helt klarvaken under natten (dock inte varje natt). Ligger och babblar och sparkar vilt helt för sig själv, men nöjd. Så ammar han lite och somnar. Kan inte vara speciellt stimulerande då vi har mörklagt sovrum. :)
Samme her, skravler som en gal etter å ha våknet og fått mat, begynt å legge ho bort igjen i sengen sin nå og da sovner ho gjerne litt raskere enn viss ho får ligge i min seng [emoji846]
 
Noen som føler at det var ille en stund, for så å bli normalt igjen før det hele startet på nytt?? Her har vi hatt en fin og normal periode, men siste dagene har han begynt å nekte å sove på dagtid, og våkner også oftere på natta.. og jeg som trodde vi var ferdig med dette tullet.. [emoji58]
 
Noen som føler at det var ille en stund, for så å bli normalt igjen før det hele startet på nytt?? Her har vi hatt en fin og normal periode, men siste dagene har han begynt å nekte å sove på dagtid, og våkner også oftere på natta.. og jeg som trodde vi var ferdig med dette tullet.. [emoji58]
Oh yes, var bra en halv uke [emoji28]
 
Får vel egentlig være fornøyd med at han sover greit på natta, så får jeg heller holde ut denne sovenekten på dagtid [emoji4]
Da er du heldig, her er det en sjelden gang en noe lunde grei natt [emoji42] Ho våkner jo om ho bare skal slippe en fis [emoji28]
 
Back
Topp