3dje trimester

Holycrap! Dette er snart jo!! Den siste tiden har gått så fort og jeg klarer liksom ikke å ta innover meg at det kommer en liten baby... Jeg håper virkelig jeg klarer å få hodet på plass før jeg føder:hilarious::hilarious:
 
Holycrap! Dette er snart jo!! Den siste tiden har gått så fort og jeg klarer liksom ikke å ta innover meg at det kommer en liten baby... Jeg håper virkelig jeg klarer å få hodet på plass før jeg føder:hilarious::hilarious:
What she said [emoji121]
Tiden går enooormt fort om dagen [emoji54] Og snart er det april! Mai forsvinner i en fei, juni er over på én, to, tre, og vipps er JULI her!!!
 
Holycrap! Dette er snart jo!! Den siste tiden har gått så fort og jeg klarer liksom ikke å ta innover meg at det kommer en liten baby... Jeg håper virkelig jeg klarer å få hodet på plass før jeg føder:hilarious::hilarious:

Helt enig med du!!! [emoji15] Plutselig raser tiden avgårde jo! [emoji28]
Jeg er snart ferdig i praksis, så gjenstår påskeferie, eksamensforberedelser og deretter eksamen.... så er det plutselig babytid!!! [emoji15][emoji7][emoji7][emoji92]
 
Helt enig med du!!! [emoji15] Plutselig raser tiden avgårde jo! [emoji28]
Jeg er snart ferdig i praksis, så gjenstår påskeferie, eksamensforberedelser og deretter eksamen.... så er det plutselig babytid!!! [emoji15][emoji7][emoji7][emoji92]

I know!! Vi har også masse på programmet fremover, har egentlig ikke tid til å føde før i august :p
 
Back
Topp