3D ultralyd

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Hørte nettopp om en som hadde vært på 3D-ultralyd og fått påvist gutt i stedet for jente... fikk plutselig panikkfølelse og bestemt meg for å ta 3D for å få kjønnet bekrefta enda en gang.

Er 32 uker på vei i morgen :) er det for sent, tenker dere?
 
Nei, kjør på :)! Kjønn får du uansett sett godt mest sannsynlig :)
 
Hørte nettopp om en som hadde vært på 3D-ultralyd og fått påvist gutt i stedet for jente... fikk plutselig panikkfølelse og bestemt meg for å ta 3D for å få kjønnet bekrefta enda en gang.

Er 32 uker på vei i morgen :) er det for sent, tenker dere?

Sniker fra Juli. Samme tanken slo meg også, og ville egentlig på 3D ultralyd uansett da det er førstemann vi venter:) Det var ikke noe tvil om at det er en jente nå i allefall :hilarious: jeg var 28+2 når jeg var der i går og ser at de anbefaler 3D mellom uke 26-31. Det blir jo mindre plass etterhvert, men skal nok fint kunne se en del alikevel :) For å se tydelig og få fine bilder må det gjerne være greit med fostervann rundt så det kan nok være veldig individuelt uansett.
 
Da bør du nok ta det så fort som mulig :) men tror ikke det er for sent...

Jeg var på sykehuset for vanlig ultralyd for noen dager siden, var litt over 28 uker da. Da tok de noen 3D-bilder også! Det var fantastisk! Hadde begynt å tenke på om jeg skulle betale for å gå og ta 3D-bilder likevel (vi gjorde ikke det med første), men siden jeg fikk det på sykehuset slapp jeg.

Var veldig stas å se hvordan hun ser ut. Veldig lik storesøstera!
 
Gikk det bra? [emoji16]

Det gikk kjempebra :-D I starten lå ho veldig dårlig til, men så snudde ho seg og vi fikk se ho ganske så bra :) Så likhetene til storebror med en gang <3 også fikk vi bekrefta at det var ei jente og at ho veier det ho skal :)
 
Jeg har tenkt samme tanken, men endte på å ikke bestille 3D. Føler de var veldig sikre på kjønn på oul og har sammenlignet med bilder på nett som viser kjønn i samme uke[emoji28] fremdeles litt spent på om det faktisk kommer en jente, men føler meg 90% sikker[emoji23]

Godt å høre du fikk det bekrefta [emoji4]
 
Jeg har tenkt samme tanken, men endte på å ikke bestille 3D. Føler de var veldig sikre på kjønn på oul og har sammenlignet med bilder på nett som viser kjønn i samme uke[emoji28] fremdeles litt spent på om det faktisk kommer en jente, men føler meg 90% sikker[emoji23]

Godt å høre du fikk det bekrefta [emoji4]

Er sjeldent de tar feil, heldigvis :) fikk plutselig panikk da jeg fikk høre om en som hadde fått bekrefta jente hele 3 ganger og på 3D hadde jenta fått pung og testikler :dead:

Men hos deg virker det som det har blitt sjekka skikkelig og da er det nok ei lita frøken :)
 
Back
Topp