3D ultralyd

Vi bestilte time i siste liten slik at den kommende storebror fikk være med å se :) Var litt vanskelig å se ettersom at gullet i magen ikke var særlig samarbeidsvillig akkurat. Dog ei fin opplevelse sammenlagt for oss alle :) Men det koster jo litt penger så man må virkelig ville det tenker jeg :)
 
Vi skal. Var sist også i uke 26+6 og fikk så fine bilder. Tenker at det er mye lettere for storebror å se at det er en baby på 3D bilder/video.

Vi tar han nok ikke med, men viser han hjemme etterpå.
 
Vurderer det. En venninne anbefalte meg sterkt å gå mellom uke 28 og 32, men må se det an tenker jeg!
 
Hentet frem denne igjen siden anbefalte uker begynner å nærme seg.
Noen som har bestilt enda? :)

Jeg har lyst til å bestille snart, men får ikke bestemt meg for hvor lenge jeg vil vente.:cool:
 
Vurderer å ta en mellom vekstkontrollene på sykehuset. Bare for å prøve det og se :)
 
Heldiggris! Er lille mer samarbeidsvillig på bildene enn han var tidligere?

Nope, sitter som en budda. Men det gir fine bilder av ansikt/hode, og nå som han er større måles også magen lettere. De sliter med lårbeinet, men baserer seg mest på hode/mage når de beregner vekst. Hadde vært artig å få med seg 3D-bilde av ansiktet de neste ukene fremover. Som supplement til den haugen med andre rare bilder jeg har...
 
Nope, sitter som en budda. Men det gir fine bilder av ansikt/hode, og nå som han er større måles også magen lettere. De sliter med lårbeinet, men baserer seg mest på hode/mage når de beregner vekst. Hadde vært artig å få med seg 3D-bilde av ansiktet de neste ukene fremover. Som supplement til den haugen med andre rare bilder jeg har...

Han der bøllebollen din altså!
 
Nope, sitter som en budda. Men det gir fine bilder av ansikt/hode, og nå som han er større måles også magen lettere. De sliter med lårbeinet, men baserer seg mest på hode/mage når de beregner vekst. Hadde vært artig å få med seg 3D-bilde av ansiktet de neste ukene fremover. Som supplement til den haugen med andre rare bilder jeg har...
Ordentlig bøllefrø allerede, altså!
 
Vi tenker på det, men er ikke så veldig gira pga vi allerede har vært på 4 ultralyder (og så tar det 1,5 time å kjøre). Men så tenker jeg litt på at det ikke er sikkert vi tar så mange ultralyder av neste baby, og da er mer gira, og da blir det urettferdig å ha av bare den ene. Må bestemme snartish iallfall.

Screenshot_20180406-182928_Facebook.jpg
 
Tror ikke det blir det denne gangen. Var på det i forrige svangerskap og synes det var sånn passe. Fikk 3D på tidlig ultralyd da, var 11 uker på vei og gyn byttet mellom 2D og 3D på ultralyden for å få sett alt. Blir fine bilder av ansikt, for de som er nysgjerrige på hvordan den i magen ser ut;)
 
Back
Topp