3D ultralyd

Kastela

Elsker forumet
August 2018
Er det mange her som vurderer eller skal dette?

Vi tenkte at siden kommende storebror ikke får vært med på OUL så kunne det vært gøy for han også. Vi gjorde det med guttungen også og da fikk vi med masse bilder og noen filmsnutter.
 
Vurderer det, men får se om vi spanderer det på oss eller ikke [emoji85]
 
Usikker. Har ikke gjort det med noen av de andre to, men ønsket med den minste - det var derimot ikke så mange som hadde tilbud om det på den tiden og det var fryktelig dyrt. Nå er det lettere og rimeligere, så jeg har litt lyst, men altså ikke bestemt meg helt enda.
 
Har ikke bestemt meg. Jeg skal allerede til ultralyd ca annenhver uke i det tidsrommet det er aktuelt med 3D-ultralyd, og jeg kjenner at jeg allerede nå begynner å bli litt lei av kontroller. Får se når det nærmer seg. Ser veldig artig ut da [emoji4]
 
Vi skal :) Har vært med begge storesøsken. Hadde med storesøster da vi hadde 3D med lillebror, da fikk hun en litt bedre forståelse av hva som lå inni magen. Fikk til og med se smilehull! Tar med oss begge denne gangen, det er koseultralyd :)
 
Jeg har veldig lyst å få tatt en sniktitt på hvordan de ser ut ;) ❤ men skal på tette ultralyder i slutten, så spørs om jeg vil bruke penger på en 3D
 
Vurderer det. Det var veldig sannsynlig, men nå skal vi på privat UL på fredag fordi jeg er så nysgjerrig på kjønn. :facepalm: Er jo litt penger...
 
Syns det var veldig spennende og fikk flotte bilder med førstemann. Så vi har tenkt å gjøre det denne gangen også. Artig å sammenligne og se om det er noen likheter. Det er dyrt, men helt klart verdt det syns jeg da når får flotte bilder [emoji4]
 
Hadde gjort det om vi skulle vite kjønn. Redd for at kjønnet vises veldig tydelig på 3D.
 
Hadde gjort det om vi skulle vite kjønn. Redd for at kjønnet vises veldig tydelig på 3D.

Barnet er så stort når man tar 3D at ikke hele vises. Vi fikk av ansiktet og to hender som lå der, ikke noe av magen og under :) Så er jo bare å si det isåfall, at dere ikke vil vite kjønn :)
 
Ja, det skal vi! Om jeg så må dra alene. :p
Har vært med begge de andre to, og det er helt fascinerende å se hvordan de ser ut før de kommer ut. :)
Fikk jo brått 3d nå sist også, men da var det jo ingen ansiktstrekk å se siden lille var så liten. :)
 
Vurderer det. Det var veldig sannsynlig, men nå skal vi på privat UL på fredag fordi jeg er så nysgjerrig på kjønn. :facepalm: Er jo litt penger...

Så gøy:) Hvor langt er du på vei da? Jeg hadde booket på fredag, er da 14+4, men avbestille for jeg er så redd for at det er for tidlig til å få et sikkert svar om kjønn:( og så stor det på nettsiden at de ikke anbefale time bare for å se på kjønn:sorry:
 
Får se. Mulig vi bestiller det om dem ikke ser kjønn på OUL. Eller ikke er sikre på kjønn.

Gjorde det med nr 1 og det hadde vært gøy å se om nr 2 er like morsom i 3d
 
Så gøy:) Hvor langt er du på vei da? Jeg hadde booket på fredag, er da 14+4, men avbestille for jeg er så redd for at det er for tidlig til å få et sikkert svar om kjønn:( og så stor det på nettsiden at de ikke anbefale time bare for å se på kjønn:sorry:
15+3 vil jeg være da. Fra uke 14 tror jeg de som er flinke ser kjønnet greit, hvis babyen ikke gjemmer seg da. :) Bestemte meg likevel for å vente bittelitt lengre slik som deg, bare for å være enda mer sikker på at hun vil se det. Har du et annet alternativ å dra til? Kjedelig å dra til noen for å få vite kjønn og vite at de ikke synes man bør dra kun for å få vite kjønn. ;)
 
Vi skal på 3D :) tok det med første og det var så moro å se hvem som var i magen, ble plutselig litt mer virkelig at det var en baby der. Gleder meg til å se lille i magen på 3D :)
 
15+3 vil jeg være da. Fra uke 14 tror jeg de som er flinke ser kjønnet greit, hvis babyen ikke gjemmer seg da. :) Bestemte meg likevel for å vente bittelitt lengre slik som deg, bare for å være enda mer sikker på at hun vil se det. Har du et annet alternativ å dra til? Kjedelig å dra til noen for å få vite kjønn og vite at de ikke synes man bør dra kun for å få vite kjønn. ;)

Hadde jeg vært en uke lengre på vei så hadde jeg dradd;) Jeg er bortreist hele neste uke og uken etter det har jeg datteren min her, så passer ikke så godt å dra (vil dra på ettermiddagstid for å unngå fravær fra jobb) Og da er det jo uansett ikke sååå lenge til OUL, så tipper det blir at vi venter nå:)
 
Hadde gjort det om vi skulle vite kjønn. Redd for at kjønnet vises veldig tydelig på 3D.
Man kan bare be om å ikke få vite kjønnet. Så sikter de ikke inn på de delene. Vi gjorde det med første. Vurderer det igjen,og vi vil heller ikke vite kjønn.
 
Jeg har veldig lyst. Dro på 3D forrige gang også. Men får se. Sist dro jeg ikke på tul. Får se hva mannen sier.
 
Vi kommer nok til å dra på det senere i svangerskapet[emoji846]Var på det med første datteren vår. Fikk med film og masse fine bilder hjem. Tenker derfor at det hadde vært moro å hatt det samme av denne babyen[emoji64][emoji846]Også med tanke på senere, hvis de selv har lyst til å se på film fra de var i magen
 
Back
Topp