• Sandviks tilbyr en rekke produkter og tjenester til barn og barnefamilier. Vi kjenner norske barnefamilier godt, og kan tilby dere produkter av høy kvalitet til svært gunstige priser.

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

På Babyvärlden ska du enkelt kunna finna svar på frågor som dyker upp i den intensiva tiden som gravid/småbarnsförälder, och alltid hitta ny, uppdaterad och korrekt information efter ämnesområde.

Yhdessä alusta alkaen. Niinhän se on: Raskaana oleminen ja elämä lasten kanssa on ihanaa ja antoisaa, paitsi silloin kun se on hirveää ja yhtä sotkua. Meillä ei sievistellä, mutta ei toisaalta lietsota turhaa kurjuutta. Tule meille sellaisena kuin olet!

Babyverden er Norges ledende nettsted for deg som prøver å bli gravid, er gravid eller har barn. Hos oss skal du enkelt finne svar på spørsmål som dukker opp i denne begivenhetsrike tiden. Og du finner alltid oppdatert og riktig informasjon om graviditet og småbarnstid.

3D ultralyd i Fredrikstad/Østfold

En tråd i '2010' startet av catmik, 30 Des 2009.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. catmik Forelsket i forumet

Jeg har hørt at det skal være et sted i Fredrikstad som man kan ta 3D ultralyd. Noen som vet hvor dette er? Eller noen andre steder i Østfold som gjør dette??
    Hvor mye dette koster og hva man får for pengene( hvor mange bilder, film etc..)

2. *Lindus** Forumet er livet VIP Sommerfuglene <3

Er i Fredrikstad - hørt at det var bra der. [:D] Koster 1200kr.
    http://www.klinikkbedrehelse.no/ultralyd.html

Er også i Moss. Det Gule Huset - knøttet ultralyd . Koster 1250kr
    http://www.detgulehuset.moss.no/knottet.html

3. chrisstrand Betatt av forumet

Jeg har hørt at de i Fredrikstad ikke er noe bra,er 2 stk jeg kjenner der som ikke var fornøyde der,så begge dro til moss etterpå, så jeg skal til moss selv i slutten av januar [:D] 
    Jeg gidder ikke betale dobbel pris for og dra på 2 ultralyder,er jo dyrt nok fra før av syns jeg...
    Men opp til deg hva du gjør så klart [:)]

Del denne siden