3D/4D UL

Maae

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
Har ei stund tenkt litt på å bestille time til 3D UL i mellom veke 27-30. Det hadde vore kjekt å komme litt "nermare" den vesle. Valgte å ikkje gjere dette med første barn, så er nytt for meg i så fall. Er det fleire som har tenkt tanken, eventuelt nokon med erfaring frå dette i tidlegare svangerskap? :happy:
 
Vi hadde i uke 30 sist gang, bestiller til ca samme tid denne gang. For oss var det gøy å få et ansikt å se på inni der. Men han var ikke så lik jeg trodde han skulle være. Men, siden vi har av første vil jeg ha av andre også, elsker å sammenligne osv :)
 
Jeg har akkurat bestilt til 29+2, det passer bra med ferien vår da vi ikke har det tilbudet (privat ul i det store og hele) i nærheten av her vi bor. Var ikke med førstemann, men tenker å «unne» oss det denne gangen siden det passer så bra tidsmessig, og mest sannsynlig er siste graviditeten[emoji28]
 
Har bestilt i uke 32 som de anbefalte [emoji7] kommende mormor skal være med.
 
Vi har også bestilt til uke 29. Det var helt fult der vi ringte først, så vi tenkte at vi bare bestiller også heller avbestiller en liten stund i forveien om vi finner ut at vi ikke bryr oss om å gjøre det. Ingen erfaring med 3D, men hører folk sier det er verdt det men at man også må være forberedt på at det kan bli skuffelse. Mi var ikke så villig på oul, og snur seg unna når jordmor kommer for å lytte på hjerte så ikke sikkert det er helt optimalt å dra på 3D xsmile8
 
Har akkurat bestilt time. Måtte ta den i ferien og tenkte storesøster skal få vere med, så er derfor 28+2 denne dagen. Blir spennande! Krysser fingrane for gode bilder :)
 
Vi skal på 3D-ultralyd i morgen tidlig. Er i uke 26 og denne uken ble anbefalt pga at morkaken min ligger foran. Gleder oss enormt til å se lille tulla vår! [emoji7]
 
Jeg vil veldig på 3D/4D ultralyd. Var på det med første. Helt fantastisk! Men mannen mener vi har andre ting å prioritere pengene på, så vet ikke om det blir noe denne gangen desverre...
 
Sniker. Vært på 3D med alle 3 jentene, i uke 28 hver gang og alltid fått fine bilder [emoji1] På siste nå fikk storesøstrene være med å se, veldig fin opplevelse og jeg syns det bidrar mye til tilknytningen min til baby [emoji173]
 
Jeg vil veldig på 3D/4D ultralyd. Var på det med første. Helt fantastisk! Men mannen mener vi har andre ting å prioritere pengene på, så vet ikke om det blir noe denne gangen desverre...
Sliter med det samme [emoji26] har så lyst! Men koster så mye
 
Sist vi var på UL (får ekstra oppfølging pga kronisk sykdom) holdt lillegutten bpde hender og føtter foran ansiktet til enhver tid [emoji85] Men vi fikk et utrolig flott bilde av hånda hans, da! [emoji4]
 
Back
Topp