382..

Ikke i bruk

Forumet er livet
..innlegg har dere skrevet fra kl 9 i går og til kl 9 i dag! Kjempebra! Har dere det gøy? Har dere masse å skravle om? :D
 
Det er jo tydligvis ikke bra [emoji23]

Jeg har det gøy! Mannen bare ser dumt på meg når jeg ler og koser meg [emoji85][emoji87]
 
Det har kommet en oversikt på snap, om du har det og føger babyverdenforum der, men dere lå på nest siste plass kl 9 i dagtidlig ;)

Digger optimismen med at det er bra [emoji23]
Men vi tar det for det det er [emoji6] så mange superaktive folk har vi ikke, og med tanke på at mange av oss er tilbake i jobb etter endt permisjon, er det jo EGENTLIG ikke så verst [emoji85]
 
Digger optimismen med at det er bra [emoji23]
Men vi tar det for det det er [emoji6] så mange superaktive folk har vi ikke, og med tanke på at mange av oss er tilbake i jobb etter endt permisjon, er det jo EGENTLIG ikke så verst [emoji85]
Helt ærlig syntes jeg det er bra jeg :) Poenget med denne konkurransen er fra Babyverdens side å blåse liv i termin og barselsgruppene igjen, både nå, og ikke minst etter konkurransen. :D
 
Uffameg, jeg får dårlig samvittighet kjenner jeg. Full jobb, syk mann denne uka og aktivt barn. Har liksom null tid i døgnet til Lene-tid..
 
Uffameg, jeg får dårlig samvittighet kjenner jeg. Full jobb, syk mann denne uka og aktivt barn. Har liksom null tid i døgnet til Lene-tid..
Da syntes jeg du skal være en god kone og pleie mannen din og leke med barna dine :) Dette er ingenting å ha dårlig samvittighet for. Barn og mann først, alltid!! Sender over en liten klem til deg, og ett god bedring til mannen din :)
 
Back
Topp