30 årsgave til samboer, hjelp!

En tråd i 'Høytider' startet av Grønn_te88, 29 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Grønn_te88 Bli kjent med forumet Novemberlykke 2018

Tenkte faktisk litt på fisketur i Lofoten tidligere, men slo det litt fra meg for tror det ville blitt dyrere enn jeg hadde tenkt + jeg må få noen til å være med han. Vi bor i Bergen så er et stykke unna, og innenlandsfly er jo kjempedyrt!

2. nense Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Vi var tilfeldigvis i London (for å besøke søstra til mannen) da favorittartisten hans hadde konsert der.
    Så min gave var middag og konsert på O2 arena
    Har skutt meg selv i foten med tanke på alle framtidige gaver da, for i følge mannen var det den beste han noen gang har fått

3. Grønn_te88 Bli kjent med forumet Novemberlykke 2018

Så gøy at det slo an og at han ble så glad dessverre har ikke sambo noen spesiell favorittartist, det hadde gjort det litt enklere

4. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Jeg ga mannen tur til Japan. Kun flybillettene da...men det var utrolig stas! :) skjønner jo at det kanskje ikke akkurat er det mest aktuelle for deg med termin i november da...:p her er vi ihvertfall glad i å gi hverandre opplevelser fremfor ting :)

5. Elva Glad i forumet Julibaluba 2017

Du skriver du bor i Bergen, hva med en kjærestetur til Voss og la han få en tur i vindtunellen?

Her fikk mannen blant annet noen solbriller han ønskte seg til 30 års dagen

• Liker Liker x 1
  6. Gladlaksen_90 Forelsket i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Jeg har kjøpt Bose Quietcomfort 2 (trådløst headset) til min kjæreste som fyller 30. Han har ønska seg de lenge, og han bruker headset hver dag når han jobber på huset. Tror han kommer til å bli veldig glad for de :)

Skal også gi han gavekort på noe massasje nede i byen her som han ønsket seg. Tenker å bruke rundt 5000kr på gaven, så har fremdeles en tusenlapp jeg ikke helt vet hvor jeg skal bruke :)

7. BoOojaa Guest

Hva med ølsmaking? Lære å Brygge eget øl?

8. Heffalompenbaby Flørter med forumet

En weekendtur for bare dere to? :)

9. Svirrevippen Flørter med forumet

Min samboer fikk fallskjermhopp i 30 års gave og var strålende fornøyd=) kosta vell rundt 5000 kr tror jeg og da fikk vi med masse bilder og video!
    Ellers kan jeg tipse om youwish.no hvor de har mange fine opplevelsesgaver!

10. Murmeldyret Glad i forumet Novemberlykke 2018 Assistert-jentene

Min mann fikk en opplevelse i 30-årsgave, Herregårdsmord på Losby gods. Var en form for levende teater, der skuespillere spilte ut et mord gjennom kvelden, med flere ledetråder underveis, og under middagen ble morderen avslørt i ekte Poirot-ånd. Skal sies at vi er i overkant begeistret for Poirot og Mord og mysterier, så midt i blinken for oss, men det var i tillegg veldig hyggelig å ha et opphold på fint hotell med god mat og drikke. Vet ikke om de har noe tilsvarende i Bergen, men støtter forslagene om å unne dere kvalitetstid sammen.

11. Kengu Forumet er livet VIP

Min fyller 40 men fpr ny sykkel oh Londontur med fotballbilletter

Del denne siden