30 årsgave til samboer, hjelp!

Hva med å kanskje kjøpe en fisketur i Lofoten til han? Eller noe litt billigere? Laksefiske i namselva i Trøndelag?

Tenkte faktisk litt på fisketur i Lofoten tidligere, men slo det litt fra meg for tror det ville blitt dyrere enn jeg hadde tenkt + jeg må få noen til å være med han. Vi bor i Bergen så er et stykke unna, og innenlandsfly er jo kjempedyrt!
 
Vi var tilfeldigvis i London (for å besøke søstra til mannen) da favorittartisten hans hadde konsert der.
Så min gave var middag og konsert på O2 arena [emoji6]
Har skutt meg selv i foten med tanke på alle framtidige gaver da, for i følge mannen var det den beste han noen gang har fått [emoji23]
 
Vi var tilfeldigvis i London (for å besøke søstra til mannen) da favorittartisten hans hadde konsert der.
Så min gave var middag og konsert på O2 arena [emoji6]
Har skutt meg selv i foten med tanke på alle framtidige gaver da, for i følge mannen var det den beste han noen gang har fått [emoji23]

Så gøy at det slo an og at han ble så glad [emoji2] dessverre har ikke sambo noen spesiell favorittartist, det hadde gjort det litt enklere [emoji28]
 
Jeg ga mannen tur til Japan. Kun flybillettene da...men det var utrolig stas! :) skjønner jo at det kanskje ikke akkurat er det mest aktuelle for deg med termin i november da...:p her er vi ihvertfall glad i å gi hverandre opplevelser fremfor ting :)
 
Du skriver du bor i Bergen, hva med en kjærestetur til Voss og la han få en tur i vindtunellen?

Her fikk mannen blant annet noen solbriller han ønskte seg til 30 års dagen
 
Jeg har kjøpt Bose Quietcomfort 2 (trådløst headset) til min kjæreste som fyller 30. Han har ønska seg de lenge, og han bruker headset hver dag når han jobber på huset. Tror han kommer til å bli veldig glad for de :)

Skal også gi han gavekort på noe massasje nede i byen her som han ønsket seg. Tenker å bruke rundt 5000kr på gaven, så har fremdeles en tusenlapp jeg ikke helt vet hvor jeg skal bruke :)
 
Han liker å fiske og være på hyttetur, liker å bygge og snekre og være handyman, liker å drikke øl og slappe av. Liker å være ute i naturen.. litt vanskelig siden han ikke har så åpenbare sterke interesser som kan gjøres om til en gave :p guttekveld kunne jeg ha sponset, men han går egentlig ut når han føler for det så blir liksom ikke stort nok til å være 30 årsgave [emoji4]

Hva med ølsmaking? Lære å Brygge eget øl?
 
Min samboer fikk fallskjermhopp i 30 års gave og var strålende fornøyd=) kosta vell rundt 5000 kr tror jeg og da fikk vi med masse bilder og video!
Ellers kan jeg tipse om youwish.no hvor de har mange fine opplevelsesgaver![emoji6]
 
Min mann fikk en opplevelse i 30-årsgave, Herregårdsmord på Losby gods. Var en form for levende teater, der skuespillere spilte ut et mord gjennom kvelden, med flere ledetråder underveis, og under middagen ble morderen avslørt i ekte Poirot-ånd. Skal sies at vi er i overkant begeistret for Poirot og Mord og mysterier, så midt i blinken for oss, men det var i tillegg veldig hyggelig å ha et opphold på fint hotell med god mat og drikke. Vet ikke om de har noe tilsvarende i Bergen, men støtter forslagene om å unne dere kvalitetstid sammen.
 
Back
Topp