3 vil bli 4❤️

Nei, men hei du Starbucks:) Haha, tommel opp for klamydia!! Jeg skal ta to ulike typer ab, den ene het det du skrev! Det og scratching må jo gjøre susen, følger din suksessoppskrift jeg[emoji173]️ Alt bra med deg og lillemann da?
Ja, jeg gir den i hvert fall min stemme[emoji16] Her er alt bra. Lillemann er i bhg og jeg i ny jobb, så august var en skikkelig helomvending for hele familien, hehe[emoji2] Men vi trives i vår nye hverdag, så man kan vel ikke be om mer[emoji4] Jeg leser at du snart er i gang igjen også. Så spennende!! Det er jo egentlig godt når man føler man er i gang igjen. Jeg er jo litt der at jeg tenker jeg snart vil prøve igjen, men mannen min er fortsatt såpass dårlig at vi må nok vente et år eller to til før det blir noe mer. Så i mellomtiden får jeg nyte tiden med han lille store gutten jeg har[emoji173]
 
Ja, jeg gir den i hvert fall min stemme[emoji16] Her er alt bra. Lillemann er i bhg og jeg i ny jobb, så august var en skikkelig helomvending for hele familien, hehe[emoji2] Men vi trives i vår nye hverdag, så man kan vel ikke be om mer[emoji4] Jeg leser at du snart er i gang igjen også. Så spennende!! Det er jo egentlig godt når man føler man er i gang igjen. Jeg er jo litt der at jeg tenker jeg snart vil prøve igjen, men mannen min er fortsatt såpass dårlig at vi må nok vente et år eller to til før det blir noe mer. Så i mellomtiden får jeg nyte tiden med han lille store gutten jeg har[emoji173]
Grattis med ny jobb:) Stor overgang med oppstart bhg og jobb, men godt dere trives! Hverdagen er fin den og:)
Det nærmer seg nytt forsøk ja. Litt skummelt siden det er det siste offentlige. Blir en tenkepause om det ikke skulle gå nå.
Så leit med mannen din, det må være tøft for dere begge. Håper du har noen som kan ta vare på deg litt også❤️ Bare å nyte tiden med den fine gutten deres frem til evnt søskenforsøk etterhvert!
 
Grattis med ny jobb:) Stor overgang med oppstart bhg og jobb, men godt dere trives! Hverdagen er fin den og:)
Det nærmer seg nytt forsøk ja. Litt skummelt siden det er det siste offentlige. Blir en tenkepause om det ikke skulle gå nå.
Så leit med mannen din, det må være tøft for dere begge. Håper du har noen som kan ta vare på deg litt også❤️ Bare å nyte tiden med den fine gutten deres frem til evnt søskenforsøk etterhvert!

Ønsker deg så masse lykke til nå i nytt forsøk nå snart.
Tok dere en sånn kur etter å ha sendt inn prøver?
 
Ønsker deg så masse lykke til nå i nytt forsøk nå snart.
Tok dere en sånn kur etter å ha sendt inn prøver?
Tusen takk, håper det gjør susen:) Vi ble anbefalt å vente med kuren til slutten av sep siden neste forsøk ikke er før i nov! Hvordan er formen din om dagen da?
 
Tusen takk, håper det gjør susen:) Vi ble anbefalt å vente med kuren til slutten av sep siden neste forsøk ikke er før i nov! Hvordan er formen din om dagen da?

Formen er bedre på noen måter og verre på andre. Er ikke så kvalm lenger, men har mye bekkensmerter, ligamentsmerter, hodepine og begynnende halsbrannperiode.

Altså, typisk gravid.

Jeg er selvfølgelig overlykkelig over å bære på et barn, og da føler man liksom at man ikke kan klage.
Jeg synes graviditeten stort sett er en lidelse for å være helt ærlig, et nødvendig onde for å få barn. Jeg er ikke en av de som " nyter" graviditeten, men det kan jo hende at de 23 ukene jeg gikk gravid hvor det ikke ble noe har utmattet meg spesielt mye.
Det er veldig trivelig å kjenne barnet sparke og jeg klarer å være i godt humør da selv om det er vondter både her og der.
Jeg gleder meg bare veldig mye til å se den nye skatten vår.
Amming syns jeg er kjempekos. Selv om det er nokså travelt den første perioden og lite søvn, så er det kun en kort,kort stund at barnet er så bittelite. En baby er jo nettopp bare en baby i en bitteliten del av sitt og vårt liv.

Nå når dere har tatt kuren, så har jeg virkelig troen på full score hos dere! Det er SÅ mange som har blitt gravide etter den.
Det må dere ta med i vurderingen hvis dere blir nødt til å overveie nytt forsøk.
Det er mange som må ha noen ekstra enn de 3 for å bli gravid også.

Uansett krysser jeg fingrene for at det ikke blir nødvendig med noen vurdering ;):happy:
 
Formen er bedre på noen måter og verre på andre. Er ikke så kvalm lenger, men har mye bekkensmerter, ligamentsmerter, hodepine og begynnende halsbrannperiode.

Altså, typisk gravid.

Jeg er selvfølgelig overlykkelig over å bære på et barn, og da føler man liksom at man ikke kan klage.
Jeg synes graviditeten stort sett er en lidelse for å være helt ærlig, et nødvendig onde for å få barn. Jeg er ikke en av de som " nyter" graviditeten, men det kan jo hende at de 23 ukene jeg gikk gravid hvor det ikke ble noe har utmattet meg spesielt mye.
Det er veldig trivelig å kjenne barnet sparke og jeg klarer å være i godt humør da selv om det er vondter både her og der.
Jeg gleder meg bare veldig mye til å se den nye skatten vår.
Amming syns jeg er kjempekos. Selv om det er nokså travelt den første perioden og lite søvn, så er det kun en kort,kort stund at barnet er så bittelite. En baby er jo nettopp bare en baby i en bitteliten del av sitt og vårt liv.

Nå når dere har tatt kuren, så har jeg virkelig troen på full score hos dere! Det er SÅ mange som har blitt gravide etter den.
Det må dere ta med i vurderingen hvis dere blir nødt til å overveie nytt forsøk.
Det er mange som må ha noen ekstra enn de 3 for å bli gravid også.

Uansett krysser jeg fingrene for at det ikke blir nødvendig med noen vurdering ;):happy:
Så bra at kvalmen har gitt seg litt, men skjønner det er slitsomt om du er av de som ikke nyter graviditeten. Det er lov å klage selv om man er overlykkelig over å ha blitt gravid! Håper de siste mnd raser avgårde til dere får treffe det lille nurket❤️ Helt enig i at amming er kos, tross lite søvn og at man blir litt bundet. Det er som du sier for en kort periode av livet og det er så verdt det:)
Jeg håper vi er like heldig som de mange andre som har lykkes etter kuren ja! Jeg drømmer mye om graviditet for tiden og føler meg bare så klar! Hvis det går på neste forsøk blir det 3,5 år mellom barna, og det tror jeg er en fin aldersforskjell. Tenk for en jul det hadde blitt med en 8 ukers hemmelighet i magen❤️
 
Har aldri før vært så ivrig på at sommer er over og høsten i gang.. 2 mnd's tid til medisinstart og jeg kan ikke vente til å komme i gang igjen:)
Har store forventninger til ab-kuren og scratchingen og synes det snart er på tide med en opptur i vår prøveperiode nå❤️
 
Jeg tar meg litt pause fra forumet for tiden. Er inne og leser litt nå og da, og heier på hver og en! Har brukt mye tid på forumet de siste 4-5 årene, så litt avstand føles godt.
I dag startet vi på den 25 dager lange ab-kuren. Håper den er snill med oss og at vi slipper magetrøbbel og sopp:) I oktober blir det scratching og oppstart nesespray! Gleder meg til å komme i gang med nytt forsøk og er veldig spent på om ab-kuren kan være med på å bedre sædkvaliteten til mannen.
 
Kan være godt med en pause innimellom. Krysser fingrene for at kuren gjør susen for deg [emoji173]
 
Jeg tar meg litt pause fra forumet for tiden. Er inne og leser litt nå og da, og heier på hver og en! Har brukt mye tid på forumet de siste 4-5 årene, så litt avstand føles godt.
I dag startet vi på den 25 dager lange ab-kuren. Håper den er snill med oss og at vi slipper magetrøbbel og sopp:) I oktober blir det scratching og oppstart nesespray! Gleder meg til å komme i gang med nytt forsøk og er veldig spent på om ab-kuren kan være med på å bedre sædkvaliteten til mannen.

Så spennende med kur , nytt håp og pågangsmot!
Håper det er det som skal til for dere!
Unner dere så et lite søsken, virkelig!

Min kusine er 43 og får et barn om ikke lenge, så hold på motet. Det er fint mulig og dere har fått det til før.

Beste ønsker til dere.
 
Så spennende med kur , nytt håp og pågangsmot!
Håper det er det som skal til for dere!
Unner dere så et lite søsken, virkelig!

Min kusine er 43 og får et barn om ikke lenge, så hold på motet. Det er fint mulig og dere har fått det til før.

Beste ønsker til dere.
Tusen takk for gode ord❤️ Det er lett å bli litt motløs etter så mange neg forsøk. Hvorfor skal det liksom gå nå da? Men ja, vi har jo klart det før og det gir jo litt håp at vi prøver litt nytt denne gangen:) Håper det går bra med deg og den voksende magen!
 
Hvordan går det med dere? Og med AB-kuren?
Her går det bra takk:) Vi knasker tabletter på 12 dagen nå. Jeg har ingen bivirkninger, men mannen blir dårlig i magen av den ene tablettformen.. Hvordan går det dere da? Glad det blir nytt forsøk på dere! Har liksom så trua at det må komme en stayerspire til dere til slutt❤️
 
Her går det bra takk:) Vi knasker tabletter på 12 dagen nå. Jeg har ingen bivirkninger, men mannen blir dårlig i magen av den ene tablettformen.. Hvordan går det dere da? Glad det blir nytt forsøk på dere! Har liksom så trua at det må komme en stayerspire til dere til slutt[emoji173]️
Den Azithromycin ble jeg også skikkelig dårlig av. Siste dagen med de kastet jeg opp og. Fysj. Når er det oppstart med neste forsøk for dere da?[emoji4] Ja, jeg gir meg søren ikke[emoji173]️
 
Den Azithromycin ble jeg også skikkelig dårlig av. Siste dagen med de kastet jeg opp og. Fysj. Når er det oppstart med neste forsøk for dere da?[emoji4] Ja, jeg gir meg søren ikke[emoji173]️
Det er den han blir dårlig av også! Uff, kastet du opp og? Gleder meg til vi er ferdig med kuren 12 okt! Starter på spray etter neste mens som er ventet til uka. Blir scratching på fs også. Nei, vi KAN jo ikke gi oss. Vi har begge klart det før og vi skal begge klare det igjen❤️
 
I dag kom mensen og jeg har meldt i fra på min journal. Fikk svar i dag faktisk. Oppstart spray 25/10. Får ringe fs på mandag og avtale tid for scratching. Så utrolig deilig å endelig være i gang igjen❤️❤️
 
I dag kom mensen og jeg har meldt i fra på min journal. Fikk svar i dag faktisk. Oppstart spray 25/10. Får ringe fs på mandag og avtale tid for scratching. Så utrolig deilig å endelig være i gang igjen❤️❤️

Det går fort nå altså! :)
Gleder meg til å se deg gravid på slutten av året ❤️
 
Ja, nå må det bli deres tur :happy:. Skal dere prøve selv denne syklusen ? Avocado, du ble vel gravid på spray etter den kuren?
Jeg blir nesten litt forundret over hvor mange som blir gravide etter den kuren både selv og via ivf etter mange innsettinger.
Man syns jo nesten det er rart man ikke får sånne undersøkelser + behandling i Norge før ivf.....
 
Takk dere fine! Håper å møte det nye året med voksende mage:) Vi tenker å prøve selv, bare ikke det blir kluss med scratchingen.
 
Back
Topp