3 vil bli 4❤️

Hurra!! Haha, må jo le litt av langtidsprøvere som bare digger at de har klamma :hilarious:
Blir bra med kur, og håper den gir resultater for dere ✌
Haha, ja det er litt komisk:) Kjempeglad for at det blir kur på oss og håper det gjør meg gravid:)
 
Så bra[emoji3][emoji3] hehe[emoji12] lykke til med kur, håper den gjør susen[emoji1303][emoji1303]
 
Virker jo som disse kurene gjør susen rett og slett!!! Ser jo veldig mange som har tatt den som blir gravide ikke veldig lenge etterpå i forhold til hvor lenge de har prøvd.
Skjønner derfor veldig godt at du ble glad, for det er jo ikke noe man ønsker mer enn en årsak til at man ikke blir gravid som kan behandles!!

Har ganske sterk tro på at dette vil gjøre susen for dere. SÅ mange tilfeller av graviditet etter denne kuren KAN vel ikke være en tilfeldighet?!

Se på Avocado, (mener hun også tok den kuren,stemmer ikke det Avocado ;):joyful:) ble til og med gravid på egenhånd til tross for en ekstrautfordring med :Heartred- livmor som nå holder på et bankende termin:Heartred.

Jeg unner deg sååå å komme i mål med nummer 2. Det å kunne få et søsken til sin lille betyr også veldig mye, selv om vi selvfølgelig skal være glade for i det hele tatt å ha fått nr 1.

Når jeg har fått min nr 2 ( hvis alt går bra) , så gir vi oss.
Vi sier oss fornøyd med to som skal følges opp her i livet. Ikke er vi så unge heller lenger.
Jeg orker heller ikke mer.
Etter denne kommer 8 års barnelaging til sin endestopp, men tross alt med lykken i behold og målet nådd.
Vi har kjempet en kamp, det kom på ingen måte gratis, men likevel må vi også si oss heldige.

Nå håper jeg at mammadrømmen skal rekke opp mot stjernene på himmelen å få plukket ned sitt store lille ønske snart :Heartred
 
Så bra på en måte at de fant noe [emoji16] da håper vi at det her er oppskriften for dere [emoji173]
 
Virker jo som disse kurene gjør susen rett og slett!!! Ser jo veldig mange som har tatt den som blir gravide ikke veldig lenge etterpå i forhold til hvor lenge de har prøvd.
Skjønner derfor veldig godt at du ble glad, for det er jo ikke noe man ønsker mer enn en årsak til at man ikke blir gravid som kan behandles!!

Har ganske sterk tro på at dette vil gjøre susen for dere. SÅ mange tilfeller av graviditet etter denne kuren KAN vel ikke være en tilfeldighet?!

Se på Avocado, (mener hun også tok den kuren,stemmer ikke det Avocado ;):joyful:) ble til og med gravid på egenhånd til tross for en ekstrautfordring med :Heartred- livmor som nå holder på et bankende termin:Heartred.

Jeg unner deg sååå å komme i mål med nummer 2. Det å kunne få et søsken til sin lille betyr også veldig mye, selv om vi selvfølgelig skal være glade for i det hele tatt å ha fått nr 1.

Når jeg har fått min nr 2 ( hvis alt går bra) , så gir vi oss.
Vi sier oss fornøyd med to som skal følges opp her i livet. Ikke er vi så unge heller lenger.
Jeg orker heller ikke mer.
Etter denne kommer 8 års barnelaging til sin endestopp, men tross alt med lykken i behold og målet nådd.
Vi har kjempet en kamp, det kom på ingen måte gratis, men likevel må vi også si oss heldige.

Nå håper jeg at mammadrømmen skal rekke opp mot stjernene på himmelen å få plukket ned sitt store lille ønske snart :Heartred
Du skriver så fint, ble helt rørt jeg❤️
Ser jo at det har hjulpet mange her inne med en slik kur, så det kan jo ikke være tilfeldig nei:) Håper det gir resultater for oss også! Er som du veldig takknemlig for å ha fått nr en, men ønsket om å gi han en søster eller bror er sterkt. Hvis vi skulle være så heldige å få nr to kommer vi også til å gi oss. Veien har vært lang og til tider tung, så å legge prøvetiden bak seg hadde vært helt fantastisk:)
Er så glad på dine vegne at dere venter nok et mirakel❤️
 
Så bra på en måte at de fant noe [emoji16] da håper vi at det her er oppskriften for dere [emoji173]
Håper dette er oppskriften for suksess ja❤️
 
Så bra at dere har fått resultatet og at det gir deg masse motivasjon! Nå skal det bli baby❤️
 
Så bra at dere har fått resultatet og at det gir deg masse motivasjon! Nå skal det bli baby❤️
Håper det blir baby, er såååå klar❤️ Bra med deg?
 
Like greit å dra til Sverige[emoji12] Jeg prøvde meg jo på alle apotekkjedene her og fikk surt nei av alle! Håper kuren hjelper[emoji178][emoji2]
 
Like greit å dra til Sverige[emoji12] Jeg prøvde meg jo på alle apotekkjedene her og fikk surt nei av alle! Håper kuren hjelper[emoji178][emoji2]
Koselig med en liten svensketur uansett, så da slår vi to fluer i en smekk. Håper det er dette som er suksessoppskriften ja! Nå er det begge våres tur:)
 
Når prøven først ankom serum gikk det jammen fort i svingene, for jeg fikk svar på prøven allerede i dag! Testen slo ut både på klamydia og bacterial load, hurra!!! (Tenk å bli glad for noe sånt:)). Da blir det 25 dagers kur på oss begge! Jeg gidder ikke å krangle med apotek her hjemme, så tar en harryhandel og apotektur til Sverige neste fredag. Hurra:)

Her skjer det ting! Såååå godt at svarene ga deg noe! Åååh såååå glad på dine vegne [emoji173]️faktisk hørt at veldig mange går med klamydia lenge uten å vite det, og syns derfor det burde vært rutine i det norske helsevesenet å sjekke opp og hvertfall i forhold til prøverør [emoji173]️

Hurra! Et steg nærmere [emoji7][emoji173]️
 
Her skjer det ting! Såååå godt at svarene ga deg noe! Åååh såååå glad på dine vegne [emoji173]️faktisk hørt at veldig mange går med klamydia lenge uten å vite det, og syns derfor det burde vært rutine i det norske helsevesenet å sjekke opp og hvertfall i forhold til prøverør [emoji173]️

Hurra! Et steg nærmere [emoji7][emoji173]️
Ja, ble veldig glad for at svarene ga meg noe:) Jeg må ha hatt klamydia i mange år.. Håper antibiotikakur og scratching er det som skal til for at vi lykkes på neste forsøk❤️
Hvordan går det med deg? Du må jo være en del uker på vei nå?:)
 
Ja, ble veldig glad for at svarene ga meg noe:) Jeg må ha hatt klamydia i mange år.. Håper antibiotikakur og scratching er det som skal til for at vi lykkes på neste forsøk[emoji173]️
Hvordan går det med deg? Du må jo være en del uker på vei nå?:)

Ja kan jo desverre tyde på det. Leste en sak om det er mange som har klamydia uten å vite det i maaange år!

Jeg tenker det har fungert for mange [emoji173]️[emoji7][emoji173]️så absolutt et stoooooort håp på at lille kan sitte nå [emoji173]️du har vært gravid før så sjansen ligger der så absolutt vettu [emoji173]️[emoji7]har stor tro på det!

Nå er jeg om et par dager 14 uker på vei, så nå syns jeg tiden flyr så altfor fort [emoji173]️vi venter en jente, så det blir veldig koselig [emoji173]️
 
Ja kan jo desverre tyde på det. Leste en sak om det er mange som har klamydia uten å vite det i maaange år!

Jeg tenker det har fungert for mange [emoji173]️[emoji7][emoji173]️så absolutt et stoooooort håp på at lille kan sitte nå [emoji173]️du har vært gravid før så sjansen ligger der så absolutt vettu [emoji173]️[emoji7]har stor tro på det!

Nå er jeg om et par dager 14 uker på vei, så nå syns jeg tiden flyr så altfor fort [emoji173]️vi venter en jente, så det blir veldig koselig [emoji173]️
Håper det gjør susen ja og at en spire kan feste seg❤️
Så koselig at dere venter en jente og tenk at du er 14 uker alt:)
 
I dag har vi vært på harryhandel i Sverige og samtidig hentet ut antibiotika:) Venter med å ta kuren til september slik at det er rett før forsøk:)
 
Håper det gjør susen ja og at en spire kan feste seg[emoji173]️
Så koselig at dere venter en jente og tenk at du er 14 uker alt:)

Ja det måååå det syns jeg [emoji173]️[emoji7]

Ja veldig koselig [emoji173]️
 
Har vel aldri gitt tommel opp for at noen har fått positivt utslag på klamydia, men én gang må vel være den første?[emoji23] Vet du hva du skal ta? Jeg fikk jo teste ut en medisin de bruker da jeg hadde siste forsøk. Mener den het Azitromax? Eller noe sånt. Også hadde jeg scratching før den kuren. Jeg gir scratching 12 poeng. Flere leger burde gi det en sjanse[emoji16]
 
Har vel aldri gitt tommel opp for at noen har fått positivt utslag på klamydia, men én gang må vel være den første?[emoji23] Vet du hva du skal ta? Jeg fikk jo teste ut en medisin de bruker da jeg hadde siste forsøk. Mener den het Azitromax? Eller noe sånt. Også hadde jeg scratching før den kuren. Jeg gir scratching 12 poeng. Flere leger burde gi det en sjanse[emoji16]
Nei, men hei du Starbucks:) Haha, tommel opp for klamydia!! Jeg skal ta to ulike typer ab, den ene het det du skrev! Det og scratching må jo gjøre susen, følger din suksessoppskrift jeg❤️ Alt bra med deg og lillemann da?
 
Back
Topp